استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس مدل 26732

از {{model.count}}

intex 26732 portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس مدل 26732 محصولی جدید و با کیفیت از شرکت intex می باشد که قابل استفاده برای تفریحات آبی، آب درمانی، استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی می باشد. این استخر پیش ساخته ارزان دارای قطر 549 سانتی متر و ارتفاع 122 سانتی متر است. جنس بدنه آن از ترکیب وینیل و الیاف شمعی بوده و پایه های آن نیز تولید شده از آلومینیوم می باشند. در ادامه می توانید جزئیات دقیق تری از استخر پیش ساخته را مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس مدل 26732 یکی دیگر از محصولات جدید و جذاب شرکت اینتکس می باشد که از طراحی بسیار زیبا و همینطور بدنه با کیفیتی برخوردار می باشد. این محصول از لحاظ اقتصادی می تواند جایگزین بسیار خوبی برای استخر های بتنی به شمار رود. همانطور که در تصاویر پیداست این استخر پیش ساخته ارزان دارای فرم کلی دایره ای شکل بوده و قسمت دیواره خارجی استخر به رنگ طوسی به همراه شیار های سفید طراحی گردیده است. قسمت داخلی دیواره استخر نیز دارای طرح کاشی کاری بوده که به زیبایی بصری این محصول افزوده است. نصب این استخر بر روی زمین به وسیله تعدادی پایه انجام می گیرد که جنس این پایه ها از آلومینیوم بوده و از قابلیت ضد زنگ نیز برخوردار می باشند.

از اقلام همراه این محصول می توان به نردبان، زیرانداز، روکش و پمپ تصفیه آب اشاره نمود. با وجود این پمپ تصفیه شما دیگر در هنگام کثیف شدن آب درون استخر، نیاز به تخلیه آب نداشته و می توانید به راحتی آب درون استخر پیش ساخته خود را تصفیه بنمایید. ابعاد این محصول تشکیل شده است از قطر: 549 سانتی متر و ارتفاع: 122 سانتی متر. جنس بدنه آن نیز تولید شده از وینیل به همراه الیاف شمعی بوده که مقاومت بسیار بالایی را در مقابل فشار آب داخل استخر دارد. نردبان قرار داده شده درون بسته بندی این محصول نیز همانند پایه های استخر از آلومینیوم ضد زنگ تولید شده است.

استخر پیش ساخته از کاربرد های متنوعی برخوردار می باشد. به عنوان مثال از ان می توان برای تفریحات آبی خانوادگی، آب درمانی و ... استفاده نمود. همچنین این محصول قابلیت استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی را نیز دارا می باشد. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته و یا اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه استخر پیش ساخته مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
549 سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
24300 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
102 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتری
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...