استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4.8 متری بست وی مدل 56670

از {{model.count}}

bestway 56670 4.8 meter above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4.8 متری بست وی مدل 56670 یکی از استخر فریمی های تولید شده ی شرکت بست وی می باشد که در سال 2021 روانه بازار جهانی شد. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل ب و پایه های از جنس آلومینیوم می باشد. این استخر پیش ساخته ارزان درون بسته بندی خود دارای یک عدد پمپ تصفیه آب نیز است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیقی از این محصول را مشاهده فرمایید.

استخر پیش ساخته 4.8 متری بست وی مدل 56670 محصولی جدید و با کیفیت از سری محصولات تفریحی آبی شرکت bestway می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار جهانی عرضه شده است. این استخر که با نام استخر فریمی نیز شناخته می شود، یک وسیله بسیار عالی برای تفریحات آبی خانواده ها به شمار رفته که می تواند یک وسیله تفریحی بسیار خوب برای آن ها در فصل تابستان باشد. استخر پیش ساخته، نسبت به استخر های بتنی از مزیت های متعددی برخوردار می باشند. به عنوان مثال پرتابل و قابل حمل بودن و همچنین قیمت مناسب، از قابلیت های مثبت این نوع استخر ها است.

جنس بدنه این استخر پیش ساخته ارزان بست وی از وینیل به همراه الیاف برزنتی تولید شده است که دارای دوام بسیار خوبی بوده و ضخامت بالای آن باعث می شود تا بتواند فشار آب داخل استخر را تحمل بنماید. پایه های آن نیز تولید شده از آلومینیوم ضد زنگ است. رنگ بدنه آن به رنگ سفید بوده و قسمت دیواره داخلی و کف آن دارای طرح کاشی کاری استخر است. درون بسته بندی این محصول تعدادی لوازم همانند پمپ تصفیه آب، کاور و زیراندازی قرار داده شده است. با وجود پمپ تصفیه آب شما می توانید بدون دردسر آب داخل استخر را بدون نیاز به تخلیه، تمیز بنمایید. شما این محصول را می توانید با قیمت مناسب و به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۴۸۸ سانتی متر
عرض
۲۴۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۳۳۰۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۹۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...