استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد فریمی اینتکس مدل 28210

از {{model.count}}

intex 28210 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد فریمی اینتکس با قطر 366 سانتی متر به عنوان استخر پیش ساخته سایز متوسط برای تفریحات آبی ، شنا و همچنین مناسب برای پرورش ماهی در نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس

استخر پیش ساخته گرد فریمی اینتکس با قطر 366 سانتی متر یکی از سایز های متوسط تولید شده از استخر پیش ساخته شرکت اینتکس بوده که برای کاربرد های مختلف از جمله تفریحات آبی و شما سنین بالای 6 سال عرضه شده است. استخر پیش ساخته گرد مدل 28210 در یک مدل مشابه دیگر نیز تولید شده تنها تفاوت میان آنها در داشتن پمپ تصفیه آب می باشد. این مدل فاقد پمپ تصفیه بوده به همین دلیل از قیمت کمتری برخوردار خواهد بود. این ویژگی توسط خود شرکت اینتکس روی استخر های گرد صورت گرفته تا برای افرادی که به صورت مجزا دارای پمپ تصفیه آب هستند هزینه بیشتری را صرف خرید مدل پمپ دار نکنند.

این محصول دارای طراحی ظاهری گرد بوده که تشکیل شده از دو قسمت نگهدارنده آب و فریم های متصل شونده می باشد. با نصب فریم ها روی نگهدارنده آب موجب شکل و استحکام گرفتن این استخر خواهد شد. برای احداث استخر پیش ساخته اینتکس گرد می توان به دو روش عمل کرد. نصب توسط مصرف کنندگان که با کمک پکیج آموزشی صورت گرفته و یا نصب توسط نصاب فروشگاه اینتکس که موجب راه اندازی سریع تر و با ضریب اطمینان بالاتر خواهد شد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه اصلی می توان به داشتن دو دریچه آب روی دیواره استخر برای نصب انواع پمپ تصفیه آب و یک دریچه تخلیه در قسمت کف برای تعویض راحت تر آب اشاره کرد.

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که ساختار بدنه سه لایه را ایجاد کرده است. این نوع متریال با وجود داشتن ضخامت بالا از انعطاف پذیری خوبی بهره مند بوده تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتر جمع شود. این ویژگی حمل استخر را توسط انواع وسیله نقلیه راحت تر خواهد کرد. کیفیت بسیار بالا در جنس بدنه باعث شده تا استخر در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و امکان استفاده در برابر نور آفتاب داشته باشید. این بدنه توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده که کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش می باشند. پایه ها و فریم ها استحکام اصلی استخر را فراهم ساخته و با وجود سبک بودن وزن خود تحمل وزن بالایی را دارا می باشند.

با توجه به ابعاد (قطر: 366 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر) استخر پیش ساخته گرد اینتکس امکان جای دادن 6503 لیتر آب را داشته از همین رو نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه به عنوان استخر پیش ساخته پرورش ماهی نیز قابل استفاده خواهد بود. البته برای شنا و تفریحات آبی عمق مفید استخر را 66 سانتی متر در نظر می گیرند زیرا در صورت پر نمودن کامل استخر تا ارتفاع 76 سانتی متر هنگام استفاده از استخر آب درون آن سر ریز خواهد شد. این استخر در یک پکیج با وزن 22.7 کیلوگرم توسط فروشگاه مستر اینتکس به فروش می رسد. برای ثبت سفارش و خرید استخر پیش ساخته ویلا اینتکس کافیست محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در کوتاه ترین زمان برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
366 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
6503 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
22.7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...