استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته روکار بست وی مدل 56622E

از {{model.count}}

bestway 56622E above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته روکار بست وی با طراحی بدنه بیضی، یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین استخر قابل حمل برای تفریحات آبی سنین مختلف بخصوص خانواده ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای متریال بسیار مقاوم در بدنه اصلی و فریم ها بوده و از لوازم جانبی پر کاربردی همچون پمپ تصفیه و نردبان بهره می برد.

استخر پیش ساخته روکار بست وی با طراحی بیضی، یکی از جدید ترین طراحی صورت گرفته در انواع استخر آماده و قابل حمل محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس در سایز های متفاوتی عرضه می شود از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز خود افزایش داده است. این استخر فریمی بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 427 سانتی متر، عرض: 250 سانتی متر، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده و ظرفیت آبی برابر با 7250 لیتر فراهم می سازد تا گزینه بسیار مناسبی برای تفریحات آبی خانوادگی در فضای باز محسوب شود.

وظیفه تصفیه این مقدار آب به عهده پمپ تصفیه فیلتری همراه این استخر بوده که قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت را دارد. علاوه بر پمپ تصفیه یک نردبان و یک کلر زن نیز برای این کالا در نظر گرفته شده که در مجموع وزن بسته بندی آن را به 51 کیلوگرم می رساند. همانطور که در تصاویر این استخر پیش ساخته روی زمین قابل مشاهده بوده، اجزای تشکیل دهنده آن عبارتند از بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه ها.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC با ترکیبی از الیاف شمعی برزنتی بوده که بدنه ای ضخیم را ایجاد کرده تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را داشته باشد. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای اتصال پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف تعبیه شده است. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه کاملا ضد زنگ شکل و استحکام می گیرد. جهت احداث استخر پرتابل بیضی بست وی می توانید از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید. برای خرید استخر پیش ساخته روکار بست وی کافیست سفارش خود را به روش اینترنتی و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۴۲۷ سانتی متر
عرض
۲۵۰ سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
عمق
۹۰ سانتی متر
ظرفیت
7250 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۵۱ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...