استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته خانگی گرد اینتکس مدل 26700

از {{model.count}}

intex 26700 Prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته خانگی گرد اینتکس با قطر 305 سانتی متر کوچکترین و سبک ترین استخر پرتابل تولید شده برای تفریحات آبی با بدنه مقاوم و پایه های ضد زنگ در نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته خانگی گرد اینتکس با قطر 305 سانتی متر کوچکترین استخر پیش ساخته گرد تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی خانگی عرضه شده است. این دسته از استخر پیش ساخته گرد در دسته استخر های Prisme frame قرار گرفته که نسبت به مدل های metal frame از کیفیت بالاتر و طراحی جدید تر برخوردار می باشد. طراحی و ساختار بدنه همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده به صورت گرد بوده و از دو قسمت اصلی نگهدارنده آب و فریم های نصب شونده بهره مند می باشد به همین دلیل برای نصب و راه اندازی آن زمان کمی صرف خواهد شد.

برای احداث استخر پیش ساخته گرد خانگی می توان به دو روش عمل کرد. نصب استخر توسط مصرف کنندگان و با کمک پکیج آموزشی صورت گرفته و از طرفی به دلیل ابعاد کوچک خود پروسه سختی برای افراد در بر نخواهد داشت. البته فروشگاه مستر اینتکس نیز می تواند نصاب های خود را برای نصب انواع استخر پیش ساخته به محل استفاده پیشنهاد دهد تا استخر شما را در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی کنند. روی بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که برای نصب انواع پمپ تصفیه آب به کار می رود. همچنین برای تعویض و تخلیه راحت تر آب یک دریچه در قسمت کف به کار برده شده تا کار را برای مصرف کنندگان راحت تر کند.

این استخر دارای ابعاد (قطر: 305 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای تفریحات آبی خانواده های کم جمعیت خواهد بود. ارتفاع ذکر شده تا قسمت لبه استخر بوده اما عمق مفید آن جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب به 66 سانتی متر می رسد. با توجه به این ابعاد مقدار ظرفیت آب این کالا به 4485 لیتر می رسد. این مقدار آب وزن بالایی را به همراه داشته اما ساختار فریم ها به گونه ای بوده که به راحتی این وزن بالا را تحمل خواهند کرد. استخر گرد خانگی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 17.8 کیلوگرم توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب آن از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی برزنتی بوده که ترکیبی مقاوم و سه لایه را ایجاد کرده است تا مقاومتی مشابه پارچه های ضخیم برزنتی داشته باشد. این نوع متریال در انواع استخر پیش ساخته استفاده شده زیرا در برابر فشار و دمای متفاوت آب ، نور آفتاب و همچنین قرار گیری در شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود بنابراین جای هیچ نگرانی بابت استفاده از این استخر در فضای باز نخواهد بود. ویژگی دیگر این نوع جنس بدنه انعطاف پذیری بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد از همین رو امکان حمل و جا به جایی توسط انواع وسیله های نقلیه را فراهم می سازد.

این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده که نقطه اصلی استحکام این محصول می باشد. آلیاژ به کار برده شده در این فریم ها کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش بوده به همین دلیل طول عمر بالایی خواهند داشت. البته نحوه صحیح نصب فریم و پایه ها می تواند تاثیر بسزایی در سلامتی آنها در دراز مدت بگذارد. برای خرید استخر پیش ساخته خانگی گرد اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
4485 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
17.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...