استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بست وی مدل 56448

از {{model.count}}

bestway 56448 above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته بست وی مدل 56448 از سری استخر پیش ساخته، تولید شده توسط برند بست وی، ابعاد این استخر پیش ساخته برابر است با 488×305×107 سانتی متر، مناسب برای استفاده در ویلا، باغ و حیاط منازل برای خرید استخرپیش ساخته بست وی مدل 56448 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته بست وی مدل 56448 از سری استخر پیش ساخته تولید شده توسط برند نام آشنای بست وی می باشد، همانطور که می دانید بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات دیگری مانند استخر پیش ساخته تولید کرده است، استخر پیش ساخته یکی از محصولات پرفروش این برند می باشد که دارای یک سری مزیت نسبت به استخر بتنی می باشد که در چند مورد آنها را شرح می دهیم، استخر پیش ساخته را به راحتی می توانید جا به جا کنید، استخر پیش ساخته نیاز به انجام عملیات ساختمانی برای راه اندازی نمی باشد و همچنین استخر پیش ساخته دارای لوازم یدکی در دسترس می باشد.

استخر پیش ساخته در ساختار های مختلفی ساخته شده است که این استخر پیش ساخته از نوع بیضی می باشد که دارای خاص و منحصر بفردی می باشد که به راحتی نظر هر فردای را نسبت به خودش جلب می کند. ابعاد استخر پیش ساخته بست وی برابر است با 488 سانتی متر به طول و 305 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 107 سانتی متر می باشد، که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد. با توجه به ابعاد این استخر پیش ساخته بست وی مدل 56448 مناسب برای استفاده در حیاط ویلا، باغ و حیاط منازل می باشد. شایان ذکر است که این استخر پیش ساخته قابلیت نصب تو کار نیز دارد و آن را می توانید در داخل زمین نصب کنید.

بدنه استخر پیش ساخته بست وی از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب از خودش نشان میدهد و همچنین طول عمر استخر پیش ساخته را به صورت چشم گیری افزایش میدهد. فریم های استخر پیش ساخته از فلز ضد زنگ ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. نصب استخر پیش ساخته بسیار راحت صورت میگیرد که میتوانید از کتابچه و سی دی قرار گرفته شده در بسته بندی آن استفاده کنید. در بسته بندی این محصول یک عدد پمپ تصفیه قرار گرفته شده است که به کمک این وسیله به راحتی می توانید آب داخل استخر را تصفیه کنید و نیازی به تعویض مجدد آب نخواهید داشت. برای خرید استخرپیش ساخته بست وی مدل 56448 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۴۸۸ سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
۱۰۷ سانتی متر
عمق
۹۷ سانتی متر
ظرفیت
۱۰۹۴۹ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۶۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...