استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با پمپ تصفیه مدل 28111

از {{model.count}}

intex 26111 easyset pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28111 به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری برای تفریحات آبی کودکان و آب درمانی بزرگسالان. استخر پیش ساخته ایزی ست ارزان با راه اندازی سریع بدون فریم در فروشگاه استخر پیش ساخته مستر اینتکس

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با قطر 244 سانتی متر یکی از مدل های پر فروش از سری استخر ایزی ست پیش ساخته شرکت اینتکس بوده که با ارتفاع 76 سانتی متر و به عنوان یکی از کوچکترین استخر ایزی ست عرضه شده است تا برای تفریحات آبی سنین بالای 6 سال مورد استفاده قرار بگیرد. استخر ایزی ست بادی اینتکس با قطر 244 سانتی متر قابل استفاده در داخل منزل، فضای باز، ویلا و باغ بوده و از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است تا در برابر نور آفتاب و گرمای زیاد نیز مقاوم باشد.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل بوده که برای نگهدارنده آب از ساختار سه لایه و برای لبه بادشو از ساختار تک لایه استفاده شده است. متریالی با انعطاف پذیری بالا که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته به همین دلیل به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل و استفاده در مسافرت ها خواهد بود. از ویژگی های بسیار مهم دیگر این نوع جنس بدنه می توان به مقاومت بالای آن در برابر دما و فشار آب اشاره کرد. همچنین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه می توان به راحتی توسط پکیج تعمیرات اینتکس و یا سپردن محصول آسیب دیده به تعمیر کاران اینتکس اقدام به استفاده مجدد از این کالا کرد.

استخر ایزی ست تنها استخر پیش ساخته بدون فریم و پایه بوده و تمامی مدل های تولید شده به صورت گرد عرضه شده اند زیرا در طراحی های دیگر امکان راه اندازی اتوماتیک آن فراهم نخواهد بود. برای راه اندازی استخر ایزی ست بادی می بایست ابتدا لبه باد شو آن را توسط پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به شکل خودکار بگیرد. روی دیواره بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که به منظور اتصال هر نوع پمپ تصفیه ای کاربرد خواهد داشت. علاوه بر این یک دریچه تخلیه آب نیز در قسمت کف استخر به کار برده شده تا روند راحت تری در تعویض و تخلیه آب استخر مورد نظر داشته باشید. 

همراه این محصول بر خلاف مدل مشابه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری سایز H قرار داده شده که برای پاک سازی آب استفاده می شود. فیلتر کاغذی درون این پمپ تصفیه قابلیت تعویض و یا شستشو را خواهد داشت بنابراین از طول عمر بالایی بهره مند خواهد بود. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس کوچک کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
244 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
عمق
58 سانتی متر
ظرفیت
2419 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
9.3 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 1250 لیتر
سایر ویژگی ها
دارای دو دریچه آب روی بدنه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...