استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با پمپ تصفیه مدل 28107

از {{model.count}}

intex 28107 easyset pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28107 همراه با پمپ تصفیه آب فیلتری و قیمت انواع استخر پیش ساخته ایزی ست کوچک و بزرگ در فروشگاه استخر مستر اینتکس در ایران

استخر ایزی ست اینتکس در سایز 244 در 61 سانتی متر یکی از مدل های کوچک از سری استخر ایزی ست پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی برای تفریحات آبی سنین بالای 6 سال می باشد. این محصول در واقع متفاوت ترین استخر پیش ساخته تولید شده بوده که بدون نیاز به فریم و پایه به راحتی راه اندازی و نصب می شود. طراحی بدنه این استخر ایزی ست به صورت گرد بوده که تنها مدل طراحی بدنه در میان انواع استخر ایزی ست می باشد زیرا که بیشترین بازدهی را در این نوع ساختار بدنه دارد.

بدنه اصلی دارای یک نگهدارنده آب و یک لبه باد شو متصل شده بوده که برای راه اندازی کافیست ابتدا لبه بادشو را توسط پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کردی سپس استخر را از آب پر کنید به صورت خودکار شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. این نوع راه اندازی به صورت اتوماتیک انجام شده و زمان بسیار کمی را از مصرف کنندگان خواهد گرفت به همین دلیل به عنوان استخر اتوماتیک نیز شناخته می شود. روی بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که برای نصب انواع پمپ تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد.

البته بر خلاف مدل های مشابه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری سایز H قرار داده شده که برای پاک سازی آب این استخر پاسخگو خواهد بود. این پمپ تصفیه توسط فیلتر کاغذی کار کرده و پس از تمام شدن خاصیت پاک سازی آن امکان تعویض فیلتر فراهم خواهد بود. جنس بدنه اصلی و لبه بادشو از پلاستیک PVC وینیل بوده که قسمت لبه به صورت تک لایه و نگهدارنده آب به صورت سه لایه ساخته شده تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را از خود نشان دهد. این نوع متریال در برابر نور آفتاب نیز مقاوم بوده تا با خیالی راحت در فضای باز استفاده شود. 

از دیگر ویژگی های این نوع جنس بدنه می توان به انعطاف بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 8.3 کیلوگرمی به راحتی قابل حمل در مسافرت ها خواهد بود. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس با عمق 46 سانتی متر کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
244 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
عمق
46 سانتی متر
ظرفیت
1942 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
8.3 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 1250 لیتر
سایر ویژگی ها
دارای دو دریچه آب روی بدنه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...