استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 26100

از {{model.count}}

intex 26100 easyset pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست کودک و نوجوان مدل 26100، کوچکترین استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس با طرح و رنگ جذاب برای تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال، با قابلیت راه اندازی اتوماتیک و همچنین به همراه دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه آب. خرید استخر پیش ساخته ایزی ست کودک توسط فروشگاه محصولات بادی و نمایندگی اینتکس صورت می گیرد.

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس یکی از کوچکترین استخر پیش ساخته ایزی ست تولید شده برای کودکان سنین بالای 3 سال بوده توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. استخر ایزی ست یکی از متفاوت ترین استخر پیش ساخته محسوب شده که قابل استفاده در فضای باز نیز می باشد. استخر ایزی ست کودک دارای ابعاد 183 در 51 سانتی متر بوده و به دلیل داشتن طراحی گرد قطر آن محسابه می شود. قطر 183 سانتی متری در کنار ارتفاع 51 سانتی متر کوچکترین ابعاد در نظر گرفته شده برای یک استخر ایزی ست محسوب می شود از همین رو تنها برای استفاده کودکان مناسب خواهد بود.

ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه باد شو بوده از همین رو عمق مفید آن به 40 سانتی متر می رسد تا امکان جای دادن 878 لیتر آب را در درون خود داشته باشد. این مقدار آب گزینه بسیار خوبی برای تفریحات آبی محسوب می شود. طراحی تمامی مدل های استخر ایزی ست به صورت گرد بوده زیرا خارج از این نوع طراحی راه اندازی آنها غیر ممکن خواهد شد. برای راه اندازی این استخر می بایست ابتدا لبه باد شو را توسط پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس اقدام به پر کردن استخر از آب کنید تا در نتیجه به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد از همین رو به استخر ایزی ست استخر اتوماتیک و خودکار نیز گفته می شود. 

استخر ایزی ست اتوماتیک به دلیل راه اندازی خودکار زمان کمی را از مصرف کننده گرفته در حالی که در مدل های فریمی نیاز به صرف زمان بیشتری برای راه اندازی استخر خواهد بود. روی بدنه دو دریچه آب تعبیه شده که می توان به وسیله آنها پمپ تصفیه آب نیز به استخر متصل کنید. جنس بدنه و متریال تشکیل دهنده استخر ایزی ست کودک از پلاستیک PVC وینیل بوده که در بدنه نگهدارنده آب به شکل سه لایه و در قسمت لبه به شکل تک لایه در نظر گرفته شده است تا به خوبی فشار و دمای متفاوت آب را تحمل کند. این نوع متریال در مدل های بزرگتر استخر ایزی ست نیز استفاده شده با این تفاوت که از ضخامت بالایی بهره مند می باشد.

از ویژگی های بسیار خوب متریال PVC می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از استخر اشاره کرد. استخر ایزی ست بادی کودک در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 4.8 کیلوگرمی توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. برای خرید استخر ایزی ست کودک طرح دار کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
183 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
عمق
40 سانتی متر
ظرفیت
878 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
4.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دو دریچه آب روی بدنه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...