استخر پیش ساخته

استخر فریمی 2 متری کودک بست وی مدل 56545

از {{model.count}}

bestway 56545 kiddie metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فریمی 2 متری کودک بست وی مدل 56545یکی از محصولات بسیار زیبا و دوست داشتنی شرکت بست وی می باشد که مناسب برای استفاده کودکان طراحی شده و می تواند وسیله خوبی برای تفریحات آبی آن ها به شمار رود. این استخر فریمی ارزان تولید شده از وینیل بوده و پایه های آن از جنس آلومینیوم است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به توضیحات محصول مراجعه بنمایید.

استخر فریمی 2 متری کودک بست وی مدل 56545 یکی دیگر از سری محصولات تفریحی آبی کودکان می باشد که ساخت شرکت bestway بوده و به تازگی در بازار جهانی معرفی شده است. همانطور که از نام و تصاویر محصول پیداست، این محصول مناسب برای استفاده کودکان طراحی گردیده است. لازم به ذکر است که این استخر می تواند گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به کودکان به شمار رود. چرا که وسیله ای بوده که کودکان را به تحرک و بازی های نشاط آور تشویق کرده و می تواند اوقات فراغت سرشار از نشاطی را برای آن ها به ارمغان بیاورد.

این محصول دارای ابعادی از جمله طول: 202 سانتی متر، عرض: 105 سانتی متر و ارتفاع: 42 سانتی متر می باشد. از این محصول می توان درون حیاط، تراس های بزرگ و همینطور پشت بام منزل استفاده نمود. یکی از مزیت های این استخر فریمی نسب به استخر بادی این است که از مقاومت بدنه بسیار بالا تری برخوردار بوده و می توان در مدت زمان طولانی تری از آن بهره مند شد. یکی دیگر از مزایای این دسته از استخر ها پرتابل و قابل حمل بودن آن ها می باشد که به والدین این امکان را می دهد تا هر جایی که می روند بتوانند وسیله تفریح کودک خود را به همراه داشته باشند.

جنس بدنه این محصول همانند دیگر استخر های پیش ساخته بست وی از وینیل تولید شده است. بدنه این استخر از ضخامت بالایی برخوردار بوده و علاوه بر وینیل از الیاف برزنتی نیز برخوردار می باشد. جنس پایه های آن نیز از آلومینیوم ضد زنگ تولید گردیده. شما می توانید برای خرید استخر فریمی و یا اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته از طریق وبسایت فروشگاه استخر پیش ساخته مستر اینتکس اقدام به عمل آورده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۰۲ سانتی متر
عرض
۱۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۴۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۲۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۱ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مقاوم در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...