استخر پیش ساخته

استخر فریمی سایبان دار بست وی مدل 56432

از {{model.count}}

bestway 56432 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فریمی سایبان دار بست وی مدل 56432 یکی از مدل های جذاب و بسیار زیبای استخر پیش ساخته های شرکت بست وی می باشد که دارای سایبان بوده و بدنه آن تولید شده از وینیل می باشد. این استخر فریمی ارزان دارای قطر: 244 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر می باشد. شما می توانید مشخصات دقیق این محصول را در ادامه مشاهده فرمایید.

استخر فریمی سایبان دار بست وی مدل 56432 یکی از سری استخر پیش ساخته های تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که دارای کیفیت بدنه بسیار عالی و طراحی منحصر به فردی است. این استخر مناسب برای استفاده خانواده ها بوده و افراد می توانند در کنار دوستان و خانواده خود تفریحات نشاط آوری را سپری نمایند. این محصول به دلیل کیفیت بسیار بالا و همینطور طراحی بسیار زیبایی که دارد، توانست تا نظر افراد زیادی را در دنیا که به دنبال یک استخر پیش ساخته ارزان با ابعاد مناسب و کیفیت بالا بودند جلب کند. اکنون این محصول جزو محصولات پر فروش این شرکت به شمار می رود.

ساختار کلی این استخر فریمی به صورت شش ضلعی طراحی شده است. یکی از تفاوت های این محصول با سایر استخر های پیش ساخته این است که دارای یک عدد سایبان می باشد که می تواند از پوست در برابر آفتاب سوختگی محافظت نماید. محصول ذکر شده در دو طرح تولید و روانه بازار شده است. یک مدل به رنگ نارنجی بوده و مدل دیگر به رنگ آبی با طرح موجودات دریایی می باشد. بدنه استخر فرمی ارزان بست وی از وینیل تولید شده است. وجود الیاف برزنتی در کنار وینیل باعث بالا رفتن ضخامت بدنه استخر شده و در نتیجه باعث مقاوم تر شدن و با دوام تر شدن آن گردیده است. پایه های این محصول نیز از آلومینیوم تولید شده اند.

از این محصول می توان درون حیاط منزل، باغ و یا ویلا استفاده نمود. ابعاد استخر فریمی 2 متری بست وی عبارت می باشد از قطر: 244 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر. یکی دیگر از مزیت های این نوع از استخر ها، پرتابل و قابل حمل بودن آن ها می باشد. شما برای خرید استخر فریمی می توانید از طریق سایت مستر اینتکس اقدام به عمل آورده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۲۴۴ سانتی متر
ارتفاع
۵۱ سانتی متر
ظرفیت
۲۵۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب کودکان
دارای سایبان و آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...