استخر بادی

استخر بادی کودک طرح زرافه بست وی مدل 53089

از {{model.count}}

bestway 53089 inflatable giraffe pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک طرح زرافه مدل 53089 یکی از محصولات بادی جذاب Bestway می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار عرضه شده است. این استخر بادی ارزان از طراحی بسیار جذابی برخوردار بوده و جنس بدنه آن تولید شده از وینیل می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

استخر بادی کودک طرح زرافه از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2021 تولید و روانه بازار گردیده است. این محصول به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد و همینطور طراحی بسیار جذاب و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت تبدیل شده و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. همانطور که در تصاویر محصول پیداست، این استخر بادی بچه گانه دارای طرح زرافه بوده و دارای رنگ بندی بسیار زیبایی می باشد که برای کودکان از جذابیت بسیاری برخوردار است.

از این محصول می توان درون حیاط منزل، پشت بام و ... استفاده نمود. به دلیل ابعاد بسته بندی مناسبی که این محصول دارد، حمل آسانی داشته و می توان با خود به هر مکانی برد. همانند دیگر محصولات بادی بست وی، این استخر بادی بچگانه نیز از وینیل تولید شده است. وینیل که در دنیا با نام PVC نیز شناخته می شود، متریالی بوده که از دوام بالایی برخوردار بوده و از مقاومت بسیار خوبی در مقابل انواع دمای آب و تابش مستقیم خورشید برخوردار است. قسمت حوضچه استخر به رنگ نارنجی بوده و دیواره خارجی آن ترکیبی از رنگ های سفید، صورتی، سبز، آبی و قرمز می باشد.

ابعاد این استخر بادی ارزان تشکیل شده از طول: 266 سانتی متر، عرض: 157 سانتی متر و ارتفاع: 127 سانتی متر می باشد. این محصول مناسب ترین گزینه برای تفریحات کودکان در فصل تابستان بوده و یک جایگزین بسیار عالی برای بازی های کم تحرک کامپیوتری می باشد. شما می توانید برای خرید استخر بادی و یا اطلاع از قیمت استخر بادی از طریق وبسایت مستر اینتکس اقدام بنمایید و یا برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۶۶ سانتی متر
عرض
۱۵۷ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۷ سانتی متر
وزن
۲.۸ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای آبپاش
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...