استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 53058

از {{model.count}}

bestway 53058 child inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی با طرح خرچنگ از جدید ترین استخر بادی خانگی تولید شده برای سنین کودکان با طراحی بدنه گرد به همراه رنگ های شاد دارای چند حلقه بادی مجزا برای تفریحات بیشتر و همچنین آبپاش بادی سرخود عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

استخر بادی کودک بست وی با طرح خرچنگ یکی از انواع استخر بادی با عمق کم تولید شده برای تفریحات آبی کودکان زیر 3 سال در فضای باز و بسته بوده که توسط شرکت بست وی عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه این استخر بادی به صورت گرد بوده و با طرح خرچنگی خود چند میله بادشو دارد. این میله ها و عروسک باد شو تعبیه شده روی بدنه اصلی برای پرتاب حلقه های همراه خود جهت تفریحات بیشتر کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از این میله های بادشو از آبپاش سرخود بهره مند بوده که توسط شلنگ آب مجزا از قسمت بیرون بدنه اصلی تغذیه می شود. از ویژگی های دیگر این استخر بادی آبپاش دار می توان به کف ساده آن اشاره کرد از همین رو جهت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن استفاده کنید.

استخر بادی خرچنگ کودک دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 165 سانتی متر ، عرض: 150 سانتی متر ، ارتفاع: 63 سانتی متر) بوده که قادر است به مقدار 129 لیتر آب را در درون خود جای دهد. جنس بدنه در نظر گرفته شده از متریال پلاستیک PVC بوده که رایج ترین جنس بدنه به کار برده شده برای محصولات بادی به حساب می آید. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن بوده تا با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها نیز قابل حمل و استفاده باشد. برای خرید استخر بادی کودک بست وی با طرح خرچنگ به همراه آبپاش سرخود کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
165 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
63 سانتی متر
ظرفیت آب
129 لیتر
وزن
2.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای آبپاش بادی سرخود
دارای چند حلقه برای بازی
مناسب کودکان زیر 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...