استخر بادی

استخر بادی سایه بان دار کودک Banzai مدل 48426

از {{model.count}}

Banzai 48426 child inflatable pool with sun shade

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بزرگ کودک با سایه بان و آبپاش بادی سرخود از مهیج ترین استخر بادی کم عمق کودکان جهت تفریحات آبی تابستانی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس. استخر بادی سایه بان دار کودک قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی بوده و برای استفاده دو کودک به صورت همزمان خواهد بود.

استخر بادی سایه بان دار کودک به همراه آبپاش بادی سرخود یکی از مهیج ترین لوازم بادی تفریحی در فصول گرما برای کودکان بالای 3 سال بوده توسط شرکت بانزی عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه اصلی به صورت مستطیلی شکل بوده و دارای یک سایه بان بادشو متصل شده می باشد تا محلی مناسب برای تفریحات کودکان در برابر نور آفتاب ایجاد کند. در قسمت فوقانی این سایه بان نیز چند آبپاش تعبیه شده که توسط شلنگ آب مجزا در دریچه قسمت بیرونی تغذیه شده و فعال خواهد شد. از ویژگی های دیگر این استخر بادی آبپاش دار کودک می توان به کف ساده به همراه دریچه تخلیه آب آن اشاره کرد.

جنس بدنه اصلی در نظر گرفته شده همانند بسیاری از انواع استخر بادی بزرگ و کوچک از PVC وینیل دو لایه بوده از همین رو در برابر نور آفتاب ، دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. این متریال امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را داشته تا به راحتی توسط انواع وسیله نقلیه قابل حمل باشد. گفتنی است که این محصول قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی نیز خواهد بود. جهت خرید استخر بادی سایه بان دار و آبپاش دار کودک کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
188 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
89 سانتی متر
ظرفیت آب
250 لیتر
وزن
2.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
سایه بان بادی متصل شده
چند آبپاش بادی متصل به سایه بان
قابلیت نصب شلنگ آب به دریچه آب سایه بان
مناسب برای سنین بالای 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...