استخر بادی

استخر بادی بچه گانه اینتکس طرح Pooh مدل 58922

از {{model.count}}

intex 58922 winnie pooh baby pool

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچه گانه اینتکس طرح Pooh از سری محصولات بادی طراحی شده برای کودکان و نوزادان می باشد در دو رنگ سبز و زرد تولید و روانه بازار شده است. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول قرار داده شده است که می توانید با مطالعه این قسمت و مقایسه آن با سایر محصولات، انتخاب بسیار خوبی را داشته باشید.

استخر بادی بچه گانه اینتکس طرح Pooh مدل 58922 یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین استخر بادی های تولید شده شرکت اینتکس می باشد که در دو رنگ طراحی و تولید شده است. این استخر بادی دارای دو رنگ سبز و زرد بوده و هر کدام از آن ها زیبایی مختص به خود را دارا می باشند. در قسمت کف این استخر طرحی از انیمیشن Winnie Pooh قرار داده شده است که برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است.

ساختار این محصول به صورت دایره ای شکل طراحی شده است و با توجه به ابعاد مناسبی که دارد می توان از آن درون حمام نیز به عنوان وان بادی حمام نیز استفاده نمود. جنس بدنه استخر بادی اینتکس تولید شده از پی وی سی بوده و دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع دمای آب و تابش مستقیم خورشید می باشد. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده از قطر: 61 سانتی متر و ارتفاع: 15 سانتی متر است که مناسب برای نوزادان نیز بوده و وسیله ی کاملا کم خطر برای ان ها محسوب می شود.

از این محصول می توان در تابستان درون حیاط، بالکن و یا پشت بام منزل استفاده نمود. همچنین در هوای سرد نیز این استخر بادی بچگانه قابل استفاده به عنوان استخر توپ درون اتاق خواب کودک می باشد. شما می توانید برای خرید استخر بادی و اطلاع از قیمت استخر بادی به وبسایت فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
61 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
ظرفیت آب
15 لیتر
وزن
200 گرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای رنگبندی سبز و زرد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...