استخر بادی

استخر بادی بزرگسال بست وی مدل 54321

از {{model.count}}

bestway 54321 family inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بزرگسال بست وی یکی از بزرگترین استخر بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی سنین مختلف، آب درمانی و آفتاب گرفتن در آب تولید شده است. این محصول طراحی ظاهری جدیدی در میان انواع استخر بادی بزرگ داشته و دارای ویژگی هایی همچون دریچه تخلیه آب و همچنین دو محل مخصوص قرار گیری بطری می باشد.

استخر بادی بزرگسال بست وی یکی از جدید ترین استخر بادی تفریحی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای آفتاب گرفتن در آب و آب درمانی سنین بزرگسال عرضه شده است. این محصول محیطی بزرگ برای تفریحات آبی کودکان نیز فراهم نموده تا به عنوان استخر بادی خانواده نیز کاربرد داشته باشد. طراحی قسمت کف آن به صورت دو لایه با طراح های کاشی شکل بوده که پس از پر کردن از آب، جلوه زیبایی به خود خواهد گرفت. دو جای مخصوص بطری نیز روی لبه استخر تعبیه شده که می تواند بسیار کاربردی باشد.

جنس و متریال استخر بادی خانگی بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر دمای و فشار آب و از طرفی در برابر نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت بنابراین می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کنید. این متریال انعطاف پذیری بالایی داشته از همین رو در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد. با توجه به وزن بسته بندی 5.8 کیلوگرمی خود امکان حمل و جا به جایی این کالا را آسان تر خواهد کرد. ابعاد باد شده استخر برابر با (طول: 305 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 1207 لیتر آب را در خود جای دهد. جهت تخلیه و تعویض راحت تر استخر یک دریچه تخلیه برای قسمت کف به کار برده شده است. برای خرید استخر بادی بزرگسال بست وی کافیست به روش حضوری، تلفنی و یا آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۳۰۵ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
ظرفیت
۱۲۰۷ لیتر
وزن
۵.۸ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
محل قرارگیری بطری
کف طرح کاشی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...