استخر بادی

استخر بادی اینتکس خانواده مدل 57479

از {{model.count}}

intex 57479 family inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی خانواده اینتکس یکی از بزرگترین استخر بادی تولید شده با طراحی بدنه و دیواره چند ضلعی به همراه ساختار بدنه دو جداره با قابلیت تکیه دادن سنین مختلف. استخر بادی 3 متری اینتکس مناسب برای تفریحات آبی کودکان به همراه بزرگسالان قابل استفاده در فضای باز عرضه شده در نمایندگی اینتکس

استخر بادی خانواده اینتکس یکی از بزرگترین استخر بادی تولید شده با طراحی بدنه چند ضلعی بوده که به منظور تفریحات آبی سنین مختلف در فضای باز بهره مند می باشد. بدنه اصلی دارای دیواره دو جداره بوده و از طراحی آکواریمی استفاده شده است تا در زیبایی این کالا موثر باشد. برای قسمت کف نیز از ساختار ساده و بدون طرح استفاده شده و برای تعویض و تخلیه راحت تر آب یک دریچه تخلیه در نظر گرفته شده است. استخر بادی بزرگ اینتکس قابل استفاده در فضای باز جهت تفریحات کودکان و همچنین آفتاب گرفتن افراد بزرگسال در درون آب بوده و می تواند گزینه خوبی برای سفر در ویلا و باغ شخصی باشد. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (قطر: 305 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که با توجه به این ابعاد قادر است تا مقدار 1672 لیتر آب را در درون خود جای دهد.

استخر بادی ویلا اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که در دیواره بدنه از وینیل شفاف نیز استفاده شده است. این متریال به اندازه استاندارد ضخامت داشته به همین دلیل در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب هنگام استفاده مقاوم خواهد بود. بدنه ای که در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی قابلیت تعمیر داشته و به راحتی در حجم و ابعاد کوچکتر قابل جمع شدن خواهد بود. جهت خرید استخر بادی خانواده اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را قطعی کنید.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
ظرفیت آب
1672 لیتر
وزن
8.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دیواره های دو جداره
دارای ساختار آکواریمی
مناسب سنین کودکان و بزرگسالان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...