استخر بادی

استخر بادی اینتکس با توپ و حلقه مدل 59460

از {{model.count}}

intex 59460 inflatable pool with ball and ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی گرد کودک اینتکس به همراه توپ و حلقه بادی مجزا جهت تفریحات آبی بیشتر در فضای باز و در فصول گرما. استخری بسیار سبک با بدنه طراح دار قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی به همراه قیمت مقرون به صرفه نسبت به بسیاری از انواع استخر بادی در نمایندگی اینتکس

استخر بادی کودک اینتکس با طراحی میوه یکی از جدید ترین استخر بادی کوچک تولید شده با طراحی گرد محسوب شده که برای تفریحات آبی کودکان زیر 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار دیواره شامل دو حلقه بادشو به هم متصل شده بوده که توسط دریچه باد های مجزا راه اندازی می شود. قسمت کف نیز به شکل ساده طراحی شده از همین رو در صورت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن استفاده نمایید. همراه این محصول یک توپ و حلقه بادی نیز قرار داده شده که جهت تفریحات بیشتر کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. 

استخر بادی توپ و حلقه دار اینتکس دارای ابعاد (قطر: 122 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 152 لیتر آب را در درون خود جای دهد. جنس بدنه استخر ، توپ و حلقه همراه آن از پلاستیک PVC وینیل طرح دار بوده که متریالی سبک و انعطاف پذیر محسوب می شود به همین دلیل به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتر جمع می شود. متریالی که در برابر دما و فشار متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت برخورد نور آفتاب در حین استفاده آسیبی نخواهد دید.

در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه امکان تعمیر آن به راحتی توسط بسته تعمیرات محصولات بادی فراهم می باشد به همین دلیل از حالت یک بار مصرف بودن خارج خواهد بود. البته در صورت جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و استفاده صحیح از آن طول عمر بالایی خواهد داشت. برای خرید استخر بادی کودک با توپ و حلقه بادشو کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
152 لیتر
وزن
970 گرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای توپ و حلقه بادی مجزا
مناسب سنین زیر 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...