استخر بادی

استخر بادی آبپاش و سرسره دار بست وی مدل 53067

از {{model.count}}

bestway 53067 inflatable splash pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی آبپاش و سرسره دار کودک بست وی یکی از انواع مجموعه بازی بادی به همراه لوازم بادی تفریحی از جمله اسباب بازی و توپ بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. استخری که دارای فضای بزرگ اما عمق کم برای ذخیره آب بوده از همین رو گزینه بسیار مناسبی برای آبتنی و تفریحات آبی کودکان زیر 3 سال در فصول گرما محسوب می شود.

استخر بادی آبپاش و سرسره دار بست وی مناسب برای تفریحات آبی تابستانی کودکان زیر 3 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در واقع یک مجموعه بازی آبی محسوب شده که خود از امکانات تفریحی مانند سرسره بادی، آبپاش بادی، اسباب بازی بادی سرخود و مجزا و همچنین چند توپ رنگی کوچک بهره می برد از همین رو گزینه ای بسیار مفرح برای سرگرمی فرزندان شما در فضای باز منازل شخصی خواهد بود. از ویژگی های این استخر بادی کودک می توان به قابلیت جدا شدن سرسره بادی از بدنه اصلی، تغذیه آبپاش ها توسط شلنگ آب و قابلیت راه اندازی با انواع پمپ باد محصولات بادی اشاره کرد.

ابعاد راه اندازی شده استخر بادی با اسباب بازی برابر با (طول: 280 سانتی متر، عرض: 257 سنتی متر، ارتفاع: 87 سانتی متر) بوده و با توجه به عمق کم خود قادر است تا مقدار 273 لیتر آب را در خود جای دهد. این مقدار آب و عمق کم تنها برای آبتنی کودکان بوده و برای شنا مناسب نخواهد بود. این محصول ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دولایه بوده و سایر لوازم تفریحی خود نیز از PVC تولید شده تا هنگام جمع کردن آنها، حجم بسیار کمی به خود بگیرد تا در نتجیه با توجه به وزن بسته بندی 11.7 کیلوگرمی خود به راحتی قابل حمل باشد. گفتنی است که این متریال قابلیت تعمیر نیز داشته تا از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود. جهت خرید استخر بادی آبپاش و سرسره دار کودک بست وی کافیست سفارش خود را در سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی و حتی حضوری ثبت کنید.

طول
۲۸۰ سانتی متر
عرض
۲۵۷ سانتی متر
ارتفاع
۸۷ سانتی متر
ظرفیت
۲۷۳ لیتر
وزن
۱۱.۷ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای آبپاش
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...