شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

آبپاش بادی اینتکس کودک مدل 56597

از {{model.count}}

intex 56597 Rainbow Cloud Sprinkler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

آبپاش بادی کودک اینتکس با طرح رنگین کمان از جدید ترین لوازم تفریحی آبی و یکی از بزرگترین آبپاش بادی تفریحی کودکان با کیفیت ساخت بالا به همراه شلنگ مخصوص ورودی آب قابل استفاده در فصول گرما و در فضای باز عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

آبپاش بادی اینتکس کودک مدل 56597 یکی از بزرگترین آبپاش بادی تولید شده با طراحی بدنه رنگین کمان بوده که برای استفاده در فصول گرما کاربرد دارد. این محصول در میان جدید ترین لوازم تفریحات بادی و آبی قرار گرفته و همانطور که در تصویر قابل مشاهده بوده به صورت یک رنگین کمان با دو پایه بادی متصل به بدنه اصلی می باشد. آبپاش بادی کودک دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 300 سانتی متر ، عرض: 107 سانتی متر ، ارتفاع: 180 سانتی متر) بوده اما این محصول به دلیل انعطاف بالای بدنه در حالت جمع شده ابعاد بسیار کمتری به خود خواهد گرفت تا به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل و استفاده باشد.

ساختار آبپاش آن به گونه ای بوده که در قسمت سقف تعبیه شده تا هنگام عبور از زیر این آبپاش بادی آب به بدن کودکان مانند باران برخورد داشته باشد. ورودی آب در این محصول از طریق یک شلنگ آب متصل شده به بدنه صورت می گیرد. این شلنگ آب خود به یک جریان آب بیرونی متصل شده و آب را به سمت اسپری کننده های آب راهنمایی می کند. گفتنی است که شلنگ آب تعبیه شده روی خود بدنه یک قفل پلاستیکی داشته تا در هر زمان امکان قطع و وصل کردن آب را داشته باشید.

آبپاش بادی رنگین کمان اینتکس بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل داشته که بدنه با ساختار دو لایه ایجاد کرده است از همین رو در برابر برخورد آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. البته دقت داشته باشید که از برخورد اشیای تیز به بدنه جلوگیری کنید تا به طول عمر این محصول اضافه کند. البته داشتن قابلیت تعمیر خیال مصرف کنندگان را بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت کرده است. برای خرید آبپاش بادی کودک اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
300 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
وزن
5.2 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای چند خروجی اسپری آب
دارای شلنگ آب با قطع کن
مناسب استفاده در فضای باز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...