پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی اینتکس مدل 66640

از {{model.count}}

Intex electric air pump model 66640

تعداد
نوع
1,375,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی اینتکس مدل 66640 یک محصول ایده آل برای تمامی محصولات بادی شرکت اینتکس و همچنین اکثر محصولات دیگر برندها از جمله بست وی، جیلانگ و یا اینتایم می باشد که به راحتی و با سرعت عالی محصول شما را باد خواهد نمود.

پمپ باد برقی اینتکس یکی از پمپ های باد پرطرفدار شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پلاستیک خشک بوده و از مقاومت بالایی در برابر ضربه و همچنین برخورد با اشیاء سخت داراست. اکثر قسمت های بدنه این محصول بطور ضدآب تعبیه شده است اما قسمت خروجی باد به دلیل داشتن حفره برای خروج باد می تواند در برابر نفوذ آب آسیب پذیر باشد و می بایست از آن مراقبت نمود. سیم بلند این محصول نیز می تواند به شما کمک کند تا بتوانید تا فاصله حدودا ۳ متری محصول را باد نمایید که البته جابجایی اکثر محصولات بادی کار مشکلی نبوده و به سبب داشتن وزن کم می توانید به سادگی آن ها را جابجا نمایید.

قدرت موتور تعبیه شده برای این پمپ باد بصورت استاندارد برای محصولات بادی بوده و آسیبی به محصول شما وارد نخواهد کرد که از ویژگی های مثبت این محصول می توان به قابلیت مشک آن نیز اشاره نمود که به کمک این قابلیت می توانید در کوتاهترین زمان ممکن باد محصول خود را خالی نموده و اصطلاحا آن را وکیوم کنید. بسته بندی کوچک و همچنین وزن کم محصول نیز از نقاط قوت این پمپ باد برقی شرکت اینتکس محسوب می شود که به جابجایی ساده آن در مسافرت ها و کمپینگ ها کمک بسزایی خواهد نمود. البته قطعا برای استفاده از این محصول در مسافرت ها و کمپینگ ها نیاز به برق مستقیم خواهید داشت که این امر به کمک اینورتر و یا خودروهایی که به شما خروجی برق مستقیم می دهند امکان پذیر خواهد بود. اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید از همکاران ما در بخش فروش محصولات بادی اینتکس جویا شوید.

نوع پمپ
برقی ۲۲۰ ولت
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۱ کیلوگرم
ابعاد
۱۵*۱۵ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...