شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک 3 تا 6 سال حیوانات مدل 59220

از {{model.count}}

intex 59220 animal inflatable floating

مدل
مدل را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
170,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک اینتکس با طرح حیوانات برای سنین 3 الی 6 سال یکی از سبک ترین و کوچک ترین شناور بادی استخری تولید شده با ساختار حلقه ای مناسب برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها. خرید و ارسال توسط نمایندگی اینتکس

شناور بادی اینتکس کودک با طرح حیوانات یکی از کوچک ترین و ارزان ترین شناور بادی تولید شده با طراحی حلقه ای بوده که برای تفریحات آبی کودکان در استخر ها عرضه شده است. این محصول در واقع در سه طرح جوجه ، پنگوئن و فلامینگو تولید شده که تفاوت خاصی جز تفاوت بسیار ناچیز در ابعاد و طراحی ظاهری آنها وجود نخواهد داشت. این محصول دارای ابعاد (طول: 62 سانتی متر ، عرض: 57 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 20 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. با توجه به این ابعاد و مقدار تحمل وزن استفاده از این شناور بادی اینتکس برای سنین زیر 6 سال (3 تا 6) گزینه مناسبی خواهد بود.

این محصول در قسمت میانی خود یک حفره خالی داشته که برای قرار گرفتن پا و بدن فرزندان شما می باشد تا توسط دستان خود تعادل لازم را روی آب ایجاد کرده و به وسیله پا روی آب حرکت داشته باشند. جنس و متریال در نظر گرفته شده برای این شناور بادی از پلاستیک PVC وینیل بوده که با حجم و وزن بسیار کم خود به راحتی توسط یک ساک دستی کوچک نیز به دلیل جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم خواهد بود. این نوع متریال دارای قابلیت تعمیر نیز بوده تا در صورت آسیب دیدن هر نقطه از بدنه توسط بسته تعمیرات مخصوص محصولات بادی به راحتی قابل ترمیم باشد. مقاومت خوب در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب از مزیت های متریال به کار برده شده در این کالا می باشد. برای خرید شناور بادی کودک اینتکس با طرح جوجه کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
62 سانتی متر
عرض
57 سانتی متر
تحمل وزن
20 کیلوگرم
وزن
200 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان 3 تا 6 سال
دارای سه طرح متفاوت
دارای حلقه در قسمت میانی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...