شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

سرسره بادی 3 نفره کودک بست وی مدل 52479

از {{model.count}}

bestway 52379 inflatable slide

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سرسره بادی 3 نفره کودک بست وی بزرگترین مدل از سری لوازم بادی تفریحی هوازی کودکان بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. سرسره بادی آبپاش دار بست وی در سطوح شیبدار مورد استفاده قرار گرفته و به عنوان وسیله ای برای تفریحات آبی نیز استفاده می شود. این کالا در مدل های 2 نفره و 1 نفره نیز تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز خود افزایش دهد.

سرسره بادی 3 نفره کودک بست وی، بزرگترین سرسره بادی آبپاش دار تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول یکی از مهیج ترین لوازم بادی تفریحی هوازی کودکان بالای 2 سال محسوب شده که تفریحات آبی را نیز همزمان در کنار سرسره برای فرزندان شما فراهم ساخته است. گفتنی است که این محصول در دو مدل 2 نفره و 1 نفره نیز تولید شده و تنها از نظر ظرفیت با هم متفاوت هستند. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به سکوی بادشو در قسمت فوقانی آن جهت سر خوردن راحت و داشتن تعداد زیادی آبپاش روی بدنه اشاره کرد. آب آبپاش ها توسط دریچه آب تعبیه شده در قسمت بیرونی تغذیه شده و موجب لغزنده تر کردن سطح رویه سرسره جهت سر خوردن راحت تر خواهد شد. همچنین قسمت پایین بدنه نیز یک محفظه کوچک برای جمع شدن آب تعبیه شده است.

سرسره بادی 3 نفره دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریالی سبک و با انعطاف بالای محسوب می شود. این نوع جنس بدنه در ابعاد کوچکی قابل جمع شدن بوده و در برابر آب و نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت بنابراین به راحتی آسیب پذیر نخواهد بود. طول این سرسره به 488 سانتی متر رسیده که فضایی بزرگ و مناسب برای سر خوردن فراهم ساخته است. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 4.5 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید سرسره بادی 3 نفره کودک بست وی می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۴۸۸ سانتی متر
وزن
۴.۵ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...