اسباب بازی بادی

توپ بادی بست وی مدل 31044

از {{model.count}}

bestway 31044 inflatable play ball

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ بادی بست وی مدل 31044 از سری محصولات بادی تفریحی شرکت بست وی می باشد که در سال 2022 تولید شده است. این محصول از قطر 63 سانتی متر و جنس بدنه وینیل برخوردار است. طراحی جذاب و خاص آن سبب متمیز شدن آن نسبت به سایر توپ بادی ها گردیده. شما می توانید در ادامه اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول مطالعه بنمایید.

توپ بادی بست وی مدل 31044 از تولیدات جدید و بسیار جذاب شرکت bestway می باشد که با ورود به بازار توانست تا توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از لوازم تفریحی پر فروش این شرکت تبدیل شود. چرا که از طراحی بدنه جذاب و بسیار زیبایی برخوردار بوده و بدنه بسیار ضخیم و محکمی دارد. از این محصول که یک وسیله تفریحی آبی به شمار می رود می توان در ساحل، دریا، استخر و سایر محیط ها برای تفریحات دسته جمعی در کنار خانواده و یا دوستان استفاده نمود و اوقات فراغت پر نشاطی را سپری کرد. جنس بدنه این توپ بادی تولید شده از وینیل بوده که از دوام و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است.

قطر این توپ نیز 63 سانتی متر بوده و از ابعاد بسته بندی کم حجمی برخوردار می باشد. راه اندازی این محصول نیز کار بسیار ساده ای است و می توان به وسیله یک پمپ باد سوزنی آن را راه اندازی و آماده استفاده نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و برای دریافت راهنمایی های بیشتر و مشاوره درباره خرید محصولات بادی با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۶۳ سانتی متر
وزن
۱۰۰ گرم
جنس بدنه
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...