تشک بادی

تشک بادی دو نفره بالش دار بست وی مدل 67464

از {{model.count}}

bestway 67464 two person air mattress with pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره بالش دار بست وی یکی از راحت ترین تشک بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس با برند بست وی بوده که جهت استفاده در منزل، محل کار و بخصوص مسافرت ها به کار می رود. طراحی و ساختار رویه آن به صورت مواج و ضد تعریق بوده و از رویه جیر بهره مند است. این محصول با وزن سبک و ساک حمل مخصوص خود می تواند محلی راحت جهت خواب در مسافرت ها نیز برای شما فراهم سازد.

تشک بادی دو نفره بالش دار محصولی با کیفیت و پر فروش از شرکت بست وی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این تشک بادی 2 نفره در واقع با داشتن ابعاد 203 در 152 سانتی متر فضای لازم را برای خواب راحت دو نفر در سنین بزرگسالان ایجاد کرده از همین رو بهترین گزینه برای خواب و استراحت های طولانی مدت حتی در مسافرت ها و داخل چادر مسافرتی خواهد بود. تشک بادی بالش دار بست وی رویه ای مواج داشته تا با پوشش اعضای بدن و عبور جریان هوا از تعریق بالا جلوگیری کند. وجود یک بالش بادی متصل به بدنه که با باد زدن به تشک به صورت خودکار راه اندازی شده در راحتی افراد جهت خواب بسیار موثر خواهد بود.

تشک بادی مسافرتی بست وی دارای بدنه ای از جنس PVC بوده که از روکش جیر برای سطح رویه و از روکش وینیل نیز برای قسمت کف و دیواره ها استفاده شده تا بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کند. این متریال در کنار ضخامت خوب خود انعطاف بالایی نیز داشته تا با توجه به داشتن یک ساک حمل در ابعاد کوچکتری قابل حمل باشد. داشتن قابلیت شستشو و همچنین قابلیت تعمیر از مهمترین خصوصیت های متریال ساخت تشک بادی بست وی محسوب می شود. جهت راه اندازی آن می توانید از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید. برای خرید تشک بادی دو نفره بالش دار بست وی می توان به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
5.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...