تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 64125

از {{model.count}}

intex 64125 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره طبی اینتکس از جدید ترین تخت بادی تولید شده برای استفاده سنین بزرگسال در منزل بوده که از ساختار فایبرتک در داخل بدنه خود برخوردار است. این تخت خواب بادی قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن داشته و جایگزین بسیار مناسبی برای انواع تخت فلزی و چوبی خواهد بود از همین رو توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 2021 یکی از با کیفیت ترین تخت بادی خانگی تولید شده برای استراحت و خواب بوده که به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای انواع تخت خواب چوبی و فلزی عرضه شده است. این محصول مشابه مدل های دیگر شرکت اینتکس تولید شده اما از تکنولوژی فایبرتک در ساختار داخل بدنه بهره مند است به همین دلیل استحکام بالایی برای این محصول فراهم ساخته است. لایه های فایبرتک یا همان الیاف شمعی استفاده شده در جلوگیری از سطح رویه تخت در زمان استفاد کاملا جلوگیری کرده و سطحی طبی و کامفورت را برای افراد ایجاد می کند. همچنین طراحی مواج در قسمت رویه نیز خود تاثیر بسزایی در راحتی مصرف کنندگان و کاهش تعریق آنها خواهد گذاشت.

ابعاد راه اندازی شده تخت خواب بادی طبی دو نفره اینتکس برابر با (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال و یک کودک ابعاد مناسبی محسوب می شود. با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن بدنه به 273 کیلوگرم رسیده از همین رو نشان دهنده کیفیت ساخت بسیار بالای این کالا محسوب می شود. برای راه اندازی این تخت بادی دو نفره ضد تعریق یک پمپ باد برقی دو کاره روی بدنه تعبیه شده که توسط برق شهری کار می کند.

جنس و متریال استفاده شده در این تخت خواب بادی از متریال PVC بوده که در تولید تمامی انواع تخت بادی استفاده شده است زیرا که دارای ویژگی هایی همچون وزن سبک ، انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین و ضد آب می باشد. بدنه اصلی در قسمت رویه از پارچه جیر استفاده شده تا محلی نرم برای خواب ایجاد کند. برای خرید تخت خواب بادی دو نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
7.5 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
ساختار رویه طبی و کامفورت
مناسب برای 2 بزرگسال و یک کودک
دارای ساختار داخلی فایبرتک
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...