استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 5.4 متری بست وی مدل 56465

از {{model.count}}

bestway 56465 metal frame AGP

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 5.4 متری بست وی مدل 56465 یک استخر پیش ساخته ارزان با ابعاد مناسب می باشد که دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده و پایه های آن نیز تولید شده از آلومینیوم ضد زنگ می باشند. ابعاد آن عبارت است از: 549×274×122 سانتی متر. وزن بسته بندی استخر نیز 96 کیلوگرم می باشد. در ادامه اطلاعات دقیق این محصول درج شده است.

استخر پیش ساخته 5.4 متری بست وی مدل 56465 یکی دیگر از صدها مدل استخر پیش ساخته های تولید شده به وسیله شرکت bestway می باشد که برای اولین بار در سال 2018 تولید و روانه بازار شد. اما به دلیل استقبال بی نظیری که از این محصول شد، شرکت بست وی را مجاب به تولید همه ساله این محصول کرد و اکنون این محصول برای چندمین بار در سال 2021 تولید شده و در بازار ایران عرضه کردیده است. همانطور که از تصاویر محصول پیداست، این استخر پیش ساخته ارزان از فرم مستطیلی شکل برخوردار است. ابعاد آن تشکیل شده از طول: 549 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر و ارتفاع: 122 سانتی متر می باشد.

ابعاد آن به گونه ای بوده که مناسب برای استفاده تمای افراد اعم از کودک بزرگسال بوده و می تواند وسیله ای مناسب برای تفریحات دسته جمعی به شمار رود. همچنین این محصول می تواند یک گزینه عالی برای آب درمانی افراد درون منزل باشد. از دیگر مواردی که از این استخر پیش ساخته در دنیا استفاده می شود می توان به استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی اشاره نمود.

بدنه این محصول از وینیل تولید شده است. علت ضخیم بودن بدنه آن ترکیب وینیل با الیاف برزنتی می باشد که سبب بالا رفتن مقاومت آن شده و دیگر جای هیچ نگرانی ای را از جهت پاره شدن در اثر فشار زیاد آب برای خریداران باقی نگذاشته است. پایه های آن نیز تولید شده از آلومینیوم ضد زنگ می باشد. یک عدد پمپ تصفیه آب نیز درون بسته بندی این محصول قرار داده شده است که به افراد این امکان را می دهد تا بدن تخلیه آب داخل استخر، آب درون استخر خود را به راحتی تصفیه نمایند. شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر در مورد خرید استخر پیش ساخته با همکاران مای در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۵۴۹ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۰ سانتی متر
ظرفیت
۱۴۸۱۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۹۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۵۰۰۰ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...