استخر بادی

استخر طلقی بچه گانه بست وی مدل 55030

از {{model.count}}

bestway 55030 baby talc pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر طلقی بچه گانه بست وی یکی از سبک ترین و کمجا ترین استخر تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی کودکان بالای 2 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر جهت راه اندازی نیازی به پایه و یا باد شدن نداشته به همین دلیل در کوتاه ترین زمان راه اندازی می شود. استخر طلقی کودک بست وی با قطر 183 سانتی متر توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر طلقی بچه گانه بست وی، متفاوت ترین استخر تولید شده غیر بادشو توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی سنین بالای 2 سال عرضه شده است. این محصول همانطور که از نام آن پیداست، تولید شده از متریال پلاستیک PVC طلقی بوده و به دلیل انعطاف بالای خود می تواند در ابعاد کوچکی جمع شود. این محصول دارای وزن بسته بندی 2.1 کیلوگرمی بوده و با توجه به اشغال فضای بسیار کم در حالت جمع شده به راحتی در مسافرت ها قابل حمل و استفاده خواهد بود.

ابعاد راه اندازی شده استخر طلقی کودک بست وی برابر با (قطر: 183 سانتی متر، ارتفاع: 38 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند 749 لیتر آب را در خود جای دهد. ابعاد ذکر شده برای شنا کردن به هیچ عنوان مناسب نبوده اما با توجه به حجم آب، بهترین گزینه جهت آبتنی و تفریحات آبی تابستانی کودکان خواهد بود. برای خرید استخر طلقی بچه گانه بست وی کافیست این کالا را در سایت نمایندگی اینتکس به روش آنلاین و یا تلفنی ثبت سفارش کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

قطر
۱۸۳ سانتی متر
ارتفاع
۳۸ سانتی متر
ظرفیت
۷۴۹ لیتر
وزن
۲.۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی طلقی
جنس کف
پی وی سی
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...