چادر مسافرتی

چادر دو نفره کوهنوردی کله گاوی مدل K2009

از {{model.count}}

pekynew K2009 two person mountaineering tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی دو نفره کله گاوی مدل K2009 یکی از با کیفیت ترین چادر مسافرتی برای ارتفاع توسط شرکت پکینیو بوده که در رنگبندی مختلفی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این چادر کوهنوردی دارای ساختار دو پوش و کاملا ضد آب بوده و با توجه به ساختار عصایی خود به سادگی قابل راه اندازی خواهد بود. این محصول از جیب داخلی و آویز چراغ سقفی برخوردار بوده و توسط میخ و طناب مخصوص خود امکان مهار روی زمین را در برابر باد های شدید دارد.

چادر دو نفره کوهنوردی پکینیو (کله گاوی) در مدل k2009 یکی از جدید ترین چادر مسافرتی مخصوص ارتفاع محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس در رنگبندی مختلف عرضه می شود. طراحی و ساختار این چادر کوهنوردی سبک به صورت دو پوش بوده و یک بدنه اصلی و پوشش مجزا دارد از همین رو علاوه بر ضد آب بودن بدنه می توان روی حفظ دمای داخلی آن نیز حساب ویژه ای باز کرد. در واقع یک چادر کوهنوردی حرفه ای می بایست از ساختار دو پوش برخوردار باشد تا در شرایط جوی نامناسب، افراد درون چادر در اما باشند.

بدنه اصلی در قسمت فوقانی خود یک هواکش توری داشته که برای استفاده در فصول گرما گزینه بسیار پر کاربردی خواهد بود زیرا باعث تهویه اتاقک اصلی می شود. این بدنه دارای دو درب بزرگ به همراه پشه بند هایی با زیپ مجزا بوده که ورود و خروج از چادر را به راحتی فراهم ساخته اند. جنس بدنه اصلی از پارچه پلی استر با ترکیبی از متریال نایلون بوده و توری مش در قسمت فوقانی استفاده شده است، در حالی که پوش بیرونی علاوه بر پلی استر و نایلون، روکش پلی اورتان نیز داشته از همین رو تا مقدار 5000 میلی متر در برابر نفوذ بارش باران مقاوم خواهد بود. 

برای قسمت کف نیز از پلی استر با ترکیب پلی اتیلن استفاده شده تا از نفوذ رطوبت جلوگیری لازم را داشته باشد. گرچه استفاده از یک زیرانداز مطمئن همیشه به مصرف کنندگان توصیه می شود. همانطور که می دانید اکثر انواع چادر کوهنوردی ساختار راه اندازی عصایی دارند که این محصول نیز از چنین ویژگی بهره مند است به همین دلیل وزن سبک تر و حجم بسیار کمتری را در زمان حمل خواهد داشت. بدنه اصلی توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم کاملا ضد زنگ و سبک راه اندازی شده و شکل می گیرد. این فریم ها از دریچه های پارچه ای تعبیه شده روی بدنه اصلی رد شده و در اهرم های پلاستیکی موجود در گوشه های چادر متصل می شود

برای استحکام بیشتر این چادر در برابر وزش باد های شدید میخ و طناب های مخصوصی در ساک حمل آن قرار داده شده است تا چادر مورد نظر را روی زمین مهار کنید. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به جیب های داخلی برای قرار دادن لوازم کوچک و کاربردی و همچنین گیره مخصوص آویز چراغ سقفی اشاره نمود. برای خرید چادر کوهنوردی دو نفره کله گاوی K2009 کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
210 × 250 × 110 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
210 × 130 × 110 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم 8.5 میلی متری
وزن
2.8 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای جیب و آویز چراغ سقفی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...