پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد پدالی بست وی مدل 62005

از {{model.count}}

bestway 62005 paddle air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد پدالی بست وی مدل 62005 از سری پمپ باد مخصوص لوازم بادی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این پمپ دارای ساختار پدالی می باشد که می توانید انواع محصولات بادی اینتکس و بست وی را با آن پر کنید. برای خرید پمپ باد پدالی بست وی مدل 62005 از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

برای باد کردن انواع محصولات بادی و استفاده از آنها به پمپ باد نیاز داریم که با کمک آن بتوانیم محصولات بادی خود را راه اندازی کنیم. پمپ باد در انواع مختلفی ساخته شده است که عبارت اند از: پمپ باد دستی، پمپ باد برقی، پمپ باد فندکی، پمپ باد پدالی، پمپ باد سوزنی، پمپ باد شارژی و باتری خور که هر کدام از اینها مناسب برای استفاده در شرایط و محصولات بادی های مخصوص می باشد، یکی از بهترین و پر کاربردترین پمپ باد های موجود در بازار نوع پدالی می باشد که به کمک آن می توانید انواع محصولات بادی نظیر تشک بادی، قایق بادی، استخر بادی و…. را پر‌ از باد کنید، حجم باد تولید شده این محصول بسیار مناسب می باشد، بر روی پمپ باد پدالی بست وی یک عدد شیلنگ قرار گرفته شده است که بر روی آن سه عدد نازل مختلف تعبیه شده است که به کمک آن می‌توانید تمامی محصولات بادی را پر از باد کنید.

شایان ذکر است که این پمپ دو کاره می باشد و بدین معنی است که به کمک این پمپ باد پدالی می توانید باد محصول خود را خالی کنید و آن را وکیوم کنید. جنس بدنه این پمپ باد از پلاستیک ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. گفتنی است که این محصول توسط برند بست وی تولید شده است، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است. برای خرید پمپ باد پدالی بست وی مدل 62005 می توانید از فروشگاه اینتکس، نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید.

نوع پمپ
پدالی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
دارد
وزن
670 گرم
ابعاد
28*22 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...