پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد دوکاره 5.2 لیتری کچوا مدل DOUBLE ACTION

از {{model.count}}

QUECHUA DOUBLE ACTION HAND PUMP 5.2 Litre

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد دوکاره کچوا یکی از بزرگترین پمپ باد دستی یا تلمبه دستی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که نه تنها برای باد زدن به انواع چادر مسافرتی بادی بلکه برای راه اندازی انواع محصولات بادی کاربرد دارد. این محصول قدرت پمپاژ و مکش هوای بالایی داشته و با توجه به داشتن گیج یا همان فشارسنج می توانید مقدار باد وارد شده را اندازه گیری کنید.

پمپ باد دوکاره 5.2 لیتری کچوا مدل DOUBLE ACTION، قوی ترین پمپ باد دستی تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که نه تنها قابلیت پمپاژ هوا بلکه عمل مکش باد (وکیوم) کردن را نیز انجام می دهد. ساختار این پمپ باد مشابه با تلمبه های دستی برای باد کردن لاستیک دوچرخه و موتور بوده با این تفاوت که قابلیت باد زدن و تخلیه هوا در دو جهت را دارد تا حجم هوای 5.2 لیتری را تولید کند. این محصول از یک شلنگ هوا با یک نازل سه سر در سه سایز مختلف داشته تا امکان راه اندازی انواع چادر بادی مسافرتی و انواع محصولات بادی را به شما بدهد.

از ویژگی های مهم در این محصول می توان به متریال مقاوم آن، بدنه ضد آب و داشتن دو پایه جهت قرار دادن پا به منظور حفظ تعادل در زمان استفاده اشاره کرد. برای اطلاع از مقدار باد وارد شده نیز می توانید از فشارسنج همراه این محصول استفاده کنید. زمان تخلیه و یا مکش باد کافیست شلنگ هوا را از دریچه متصل شده به دریچه همجوار آن جا به جا کرده و اقدام به وکیوم کردن کنید. برای خرید پمپ باد دستی دوکاره کچوا می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع پمپ
دستی
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و آلومینیوم
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
دارد
وزن
930 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...