جکوزی بادی

نشیمن جکوزی بادی اینتکس مدل 28502

از {{model.count}}

intex 28502 inflatable jacuzzi seat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

نشیمن جکوزی بادی اینتکس یکی از با کیفیت ترین و پر کاربرد ترین لوازم جانبی جکوزی پیش ساخته محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای قابلیت تاشو بوده و از پایه مخصوص برای افزایش ارتفاع بین 7.5 الی 15 سانتی متر بهره می برد. این کالا برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان جهت فراهم کردن فضایی راحت برای نشسان مورد استفاده قرار می گیرد.

نشیمن جکوزی بادی اینتکس از سری لوازم جانبی جکوزی پیش ساخته عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که محلی راحت برای نشستن در قسمت کف جکوزی برای سنین مختلف بخصوص بزرگسالان فراهم خواهد کرد. این محصول قابلیت تاشو داشته و همچنین از پایه های تاشو با قابلیت افزایش ارتفاع را خواهد داشت. سطح رویه این نشیمنگاه جکوزی بادی کمی گود طراحی شده و از محفظه های مخصوص جا به جایی آب بهره می برد تا محلی راحت برای نشستن ایجاد کند.

ارتفاع صندلی جکوزی بادی بین 7.5 الی 15 سانتی متر قابل تنظیم بوده تا با توجه به قد بالا تنه افراد، امکان تنظیم قرار گیری در داخل آب را داشته باشید. این محصول دارای ابعاد 36 × 47 × 22 سانتی متر بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 4.6 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید نشیمن جکوزی بادی اینتکس می توانید پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

ابعاد
36 × 47 × 22 سانتی متر
وزن
۴.۶ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب برای تمام جکوزی ها
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...