مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

مبل شنی خزدار یک نفره مدل MB127

از {{model.count}}

MB127 one person bean bag

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل شنی خزدار یک نفره مدل MB127 یکی از هپی چیر های بسیار با کیفیت می باشد که دارای ظرفیت یک نفره بوده و جنس بدنه آن از مخمل خزدار است. این هپی چیر دارای مزیت های متعددی بوده که به یکی از آن ها قابل شستشو بودن رویه آن می باشد. متریال مواد داخلی این محصول نیز از یونولیت است که دارای خاصیت شکل پذیری بسیار مناسبی بوده و دوام بالایی را دارا می باشد. شما می توانید در ادامه توضیحات، اطلاعات دقیق تری در مورد این بین بگ یک نفره مشاهده بفرمایید.

مبل شنی خزدار یک نفره مدل MB127 که از مبل شنی های بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این مبل شنی که با نام هایی همچون هپی چیر و بین بگ نیز شناخته می شود قابل استفاده در فضا های متعددی بوده که می توان از آن درون اتاق خواب، محل کار، منزل و خانه های دانشجویی بهره مند شد. هپی چیر خزدار یک نفره در رنگ های متنوعی همانند زرد، طوسی، سرمه ای، کرمی و صورتی تولید گردیده است که که شما می توانید محصول مورد نظر خود را با در نظر گرفتن دکوراسیون محل استفاده، انتخاب بنمایید.

از چنین وسیله کاربردی ای می توان علاه بر منزل، در مسافرت ها و کمپینگ ها نیز استفاده نمود. به وسیله مبل شنی می توان به استراحتی پر از آرامش، مطالعه کتاب، تماشای تلویزیون و ... پرداخت. متریال استفاده شده برای تولید این مبل شنی خزدار از یونولیت می باشد. یونولیت، مواد داخلی این هپی چیر را تشکیل داده و از مزیت های می توان به کیفیت و دوام بالا و همینطور قابلیت شکل پذیری بسیار خوب آن اشاره نمود. همچنین لازم به ذکر است که این متریال قابل تنظیم بوده و می توان در هنگام نیزا به مقدار آن اضافه و یا از آن برای تنظیم زاویه و ارتفاع مبل شنی کم کرد.

ابعاد این محصول نیز تشکیل شده از قطر: 110 سانتی متر و اتفاع: 65 سانتی متر می باشد. از دیگر مزیت های مبل شنی خزدار می توان به نشیمنگاه و تکیه گاه ضد تعریق آن نیز اشاره نمود. وزن کلی این محصول نیز به گونه ای بوده که به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. پارچه مخملی این مبل شنی به واسطه یک زیپ به بدنه اصلی مبل متصل شده و می توان در هنگام نیاز، برای کارهای همچون شستشوی رویه، آن را از بدنه مبل جدا نمود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مبل شنی یک نفره و همینطور اطلاع از قیمت مبل شنی و یا راهنمایی درباره خرید هپی چیر با همکاران ما در فروشگاه هپی چیر مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
110 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل خز دار
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی زرد، کرم، طوسی، صورتی و سرمه ای
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...