مبل بادی یکی از کالاهای پرکاربرد در محصولات بادی می باشد که کاربردهای بسیاری همانند استفاده های روزمره و یا استفاده بعنوان مبل مهمان و یا بازی و مطالعه می باشد. مبل بادی دارای مدل های متنوعی می باشد که دارای ابعاد و اشکال متفاوتی نیز می باشند.


یکی از محصولات پرطرفدار در این دسته بندی مبل بادی تک نفره گرد که با اسم مبل بادی صدفی نیز شناخته می شود می باشد که به سبب داشتن طراحی ویژه و فضای نشیمن بزرگ و همچنین راحتی بسیار، توانسته است نظر بسیاری از عزیزان را به خود جلب کند. متریال استفاده شده در تولید بدنه این محصول از پی وی سی وینیل بوده و کف کالا نیز از پی وی سی برزنتی تشکیل شده است. بخش های کناری این محصول نیز از پی وی سی مخملی دولایه بوده و رویه محصول نیز همانند کناره ها از پی وی سی به همراه روکش جیر می باشد. این روکش مخملی استفاده شده در قسمت رویه، این محصول را به یک صندلی بادی ضدتعریق تبدیل نموده است و می توانید ساعات طولانی تری از این محصول استفاده نمایید. این محصول دارای رنگ بندی بوده و می توانید بسته به سلیقه و یا فضای مورد استفاده، رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید.

مبل بادی صدفی یک نفره اینتکس

مبل بادی مخصوص بازی شرکت bestway یکی از جذاب ترین محصولات این شرکت می باشد که دارای طراحی منحصربفردی نیز می باشد. این کالا دارای بدنه ای یکدست مشکی به همراه خط های آبی به شکل نئون تهیه شده است و این ترکیب رنگ جلوه خاصی به محصول بخشیده است. بخش تکیه گاه این کالا از پی وی سی چرمی تشکیل شده است و قسمت های نشیمن و دسته محصول نیز از پی وی سی مخملی بوده و دارای کیفیت بسیار بالا و مقاومت دوچندان در برابر اشیا نوک تیز می باشد. از مهم ترین ویژگی های این رویه جیر می بایست به ضدتعریق بوده آن اشاره نمود که به شما در استفاده های طولانی مدت حس خوبی را خواهد بخشید. کف محصول نیز به دلیل استفاده از پی وی سی وینیل خاصیت ضدآبی به خود گرفته است و می توانید بدون نگرانی از این محصول در فضاهای مرطوب نیز استفاده نمایید و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد.

صندلی بادی گیمینگ

مبل بادی زیرپایی دار اینتکس را نیز می توان از محصولات محبوب این شرکت برشمرد که دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد. از ویژگی های مهم این کالا و همانطور که از نام محصول پیداست، همراه داشتن زیرپایی می باشد. این زیر پایی دارای ابعاد استاندارد برای قرارگیری پا بوده و به سبب روکش مخملی ضدتعریق تعبیه شده کاملا ضدتعریق بوده و می توانید ساعات طولانی تری از این محصول استفاده نمایید. بدنه این محصول نیز همانند اکثر محصولات شرکت اینتکس دارای روکشی از جیر بوده و کاملا ضدتعریق می باشد. بر روی دسته این صندلی بادی تک نفره نیز محل قرار گیری لیوان و بطری وجود دارد که می تواند بسیاری کاربردی بوده و در هنگام تماشای تلویزیون و یا مطالعه از آن استفاده نمایید.


مبل بادی زیرپایی دار اینتکس


صندلی بادی های شفاف اینتکس از سری محصولات محبوب این برند بشمار می روند که به سبب داشتن طراحی ویژه طرفداران بسیاری نیز داشته و رنگ های استفاده شده در تولید این سری از محصولات بسیار جذاب بوده و می تواند به راحتی با لوازم و فضای رنگی منزل شما قابل تنظیم باشد. بدنه این محصول بطور کامل از پی وی سی وینیل تشکیل شده است و به همین دلیل کاملا ضد آب نیز بوده و بسیاری از عزیزان از این کالا برای استفاده هایی همچون فضاهای خارج از منزل و یا حتی مبل بادی کنار استخر استفاده می کنند. 


صندلی بادی شفاف اینتکس


  • جمع بندی و روش خرید مبل بادی

مبل بادی محصولی کاربردی و مناسب برای انواع نیازها می باشد. ابعاد متنوع و ظرفیت های مختلف و همچنین اشکال متنوع نیز از ویژگی های این دسته بندی از محصولات شرکت های اینتکس و بست وی می باشند. برای خرید انواع مبل بادی می توانید با همکاران ما در فروشگاه مرکزی محصولات بادی در ایران، فروشگاه مستر اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم درباره خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات دریافت نمایید.