محصولات بادی امروزه به یکی از پر فروش ترین و پرطرفدارترین لوازم تفریحی و محصولاتی در زمینه استراحت و خواب تبدیل شده که به دلیل تنوع بالای عرضه شده توسط برند های مختلف نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. در این میان کاناپه بادی و مبل بادی از پر فروش ترین محصولات بادی قرار گرفته اند زیرا که بسیای از نیاز های افراد را جهت استراحت های روزمره، تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای، پذیرایی های و دورهمی ها بر طرف کرده است. مهمترین ویژگی مشترک در میان کاناپه بادی و مبل بادی، امکان جمع شدن آنها در ابعاد بسیار کوچکتر و همچنین داشتن وزن سبک تر نسبت به مدل های چوبی و فلزی می باشد. خصوصیتی که امکان حمل و جا به جایی این محصولات را در مسافرت ها و هر مکانی مورد نظر دیگری راحت تر ساخته است. نقاط مشترک دیگر در میان این دو دسته بندی از محصولات بادی، متریال مورد استفاده در آنها بوده که همگی از پلاستیک PVC وینیل با رویه طرح چرم و جیر تولید شده اند از همین رو موجب سبک بودن و جمع شدن آنها در ابعاد بسیار کوچکتر شده است. در این میان تفاوت هایی بین انواع کاناپه بادی و مبل بادی وجود داشته که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

در نگاه اول بسیاری از مبل بادی و کاناپه بادی از نظر ساختار بدنه مشابه هم هستند اما تنوع تولید در میان مبل بادی بیشتر از کاناپه ها می باشد. این تنوع بستگی به نوع طراحی، ابعاد و سنین مورد استفاده خواهد داشت در حالی که کاناپه بادی همگی به گونه ای تولید شده اند که برای تمامی سنین قابل استفاده خواهد بود. همانطور که می دانید مهمترین تقاوت میان کاناپه و مبل در نوع طراحی و ساختار بدنه می باشد. کاناپه بادی قابلیت چند کاره و تاشو بودن را داشته به همین دلیل معمولا هم به عنوان مبل و هم به عنوان تشک یا تخت بادی مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین علاوه بر استراحت های کوتاه مدت می تواند برای خواب افراد نیز کاربردی باشد، در حالی که هیچ مبل بادی تولید شده قابلیت تاشو و چند کاره بودن را نداشته و تنها برای نشستن مناسب خواهد بود بنابراین در زمان خرید می بایست ابتدا نیاز خود را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید مبل و یا کانپه بادی کنید.

مبل بادی اینتکس

معمولا از مبل بادی برای استفاده در منزل، ویلا و مهد کودک ها (مدل های کودکانه) استفاده شده اما کاناپه بادی می تواند در تمامی مکان های ذکر شده و بخصوص در محل کار نیز مورد استفاده قرار بگیرد زیرا فضایی برای استراحت های طولانی مدت ایجاد کرده تا نیازی به هزینه کردن برای خرید تخت بادی و یا تشک بادی نباشد. کاناپه ها دارای یک الی دو تشک بادی تاشو متصل به بدنه اصلی خود هستند که پس از باد کردن به راحتی قابلیت باز و بسته شدن را دارند از همین رو می توان در هر زمانی به صورت دلخواه اقدام به تبدیل کاناپه خود به تخت و تشک کنید. البته گفتنی است که در میان برخی از مبل بادی های تولید شده نیز طراحی بسیار راحتی داشته از همین رو می توان به مدل هایی همچون مبل بادی زیر پایی دار اشاره کرد. این نوع مبل ها دارای زیر پایی بادی مجزا بوده تا محلی برای قرار گرفتن پا نیز داشته باشند.

از برند های مهم و معروف تولید کننده کاناپه بادی و مبل بادی می توان به کاناپه بادی اینتکس، مبل بادی اینتکس،کاناپه بادی بست وی و مبل بادی بست وی اشاره کرد. این دو برند مدل های با کیفیت و متنوعی را برای سنین بزرگسال و کودکان عرضه کرده اند تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش دهند. لازم به ذکر است که انواع پمپ باد دستی، پدالی و برقی نیز برای باد کردن و راه اندازی این محصولات تولید شده که هنگام خرید کاناپه بادی و مبل بادی می توانید به مشاوره گرفتن از همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس مدل مورد نیاز را تهیه کنید. فروشگاه مستر اینتکس به عنوان نمایندگی اینتکس اقدام به عرضه انواع محصولات بادی کرده که امکان خرید به روش حضوری، تلفنی و آنلاین را فراهم ساخته است.

مبل بادی زیرپایی دار