مبل بادی

مبل بادی گیمینگ یک نفره بست وی مدل 75077

از {{model.count}}

bestway 75077 one person gaming inflatable couch

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی گیمینگ یک نفره بست وی یکی از متفاوت ترین مبل بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس برای بازی های رایانه ای در منزل و حای محل کار می باشد. مبل بادی بازی بست وی مناسب برای تمامی سنین بوده و از طراحی ارگونومیک در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه برخوردار است. این محصول از جنس PVC وینیل تولید شده و امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر جهت حمل و استفاده در مسافرت ها را خواهد داشت.

مبل بادی گیمینگ بست وی مدل یک نفره یکی از مدرن ترین و شیک ترین مبل بادی تک نفره تولید شده برای بازی های رایانه ای و تماشای تلویزیون بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه اصلی به گونه ای بوده که شامل تکیه گاه بزرگ در قسمت کمر بوده و به دلیل داشتن طراحی مواج در قسمت رویه محلی بسیار راحت برای افراد فراهم ساخته است. طراحی مواج باعث می شود تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان شود. مبل بادی یک نفره خانگی بست وی تنها به صورت تک رنگ و در یک طرح تولید شده است از همین فاقد رنگبندی خواهد بود.

مبل بادی بازی بست وی دارای ابعاد 112 در 99 با ارتفاع 125 سانتی متر بوده که با توجه به کیفیت ساخت بالای خود تا مقدار 100 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین برای استفاده تمامی سنین از جمله افراد سنگین وزن مناسب خواهد بود. جنس بدنه اصلی از متریال PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که از روکش جیر برای سطح رویه نشیمنگاه استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کند. این نوع جنس بدنه ساختار دو لایه داشته و با توجه به انعطاف بالای خود به راحتی در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن می باشد. برای خرید مبل بادی گیمینگ یک نفره کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی استور اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

مبل بادی گیمینگ 1 نفره بست وی ار محصولات پرطرفدار این برند می باشد که دارای بدنه ای ضدتعریق و طراحی منحصربفرد می باشد که به همین سبب بعنوان مبل بادی گیمینگ عرضه شده است و توانسته است توجه بسیاری را نیز به خود جلب کند.


جنس بدنه و طراحی مبل بادی گیمینگ

بدنه این مبل بادی bestway از جنس پی وی سی وینیل بوده و می تواند مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار از خود نشان دهد. گرچه تمامی محصولات تشکیل شده از وینیل در برابر اشیا نوک تیز و حرارت مستقیم آسیب پذیر بوده و می بایست مراقبت های لازم در این زمینه صورت گیرد. قسمت نشیمن این محصول دولایه بوده و دارای یک رویه از جنس پی وی سی مخملی بوده و این قسمت را به یک نشیمن و دسته ضدتعریق تبدیل نموده است و به کمک آن می توانید ساعات طولانی بر روی این محصول نشسته و به بازی و یا استراحت بپردازید. بخش های دیگر این صندلی بادی نیز از پی وی سی چرمی تشکیل شده است و خاصیت ضدتعریقی ندارد اما در برابر آب و رطوبت و مقاومت لازم را داراست.

صندلی بادی گیمینگ

ابعاد و تحمل وزن مبل بادی

ابعاد تعبیه شده برای این صندلی بادی گیمینگ برابر با طول ۱۱۲ سانتی متری، عرض ۹۹ سانتی متری و ارتفاع ۱۲۵ سانتی متری می باشد و یک ابعاد استاندارد برای یک مبل بادی تک نفره محسوب می شود. بسته بندی کوچک این محصول نیز به شما این امکان را می دهد تا به سادگی بتوانید آن را جابجا نموده و در هر مکانی از محصول استفاده نمایید. در این میان وزن ۳.۵ کیلوگرمی این مبل بادی نیز از دیگر مزیت های آن محسوب می شود و در امر جابجایی کمک بسزایی به شما خواهد نمود. تحمل وزن مبل های بادی تک نفره عموما ۹۰ کیلوگرم می باشند که این کالا دارای ۱۰۰ کیلوگرم تحمل وزن بوده و این نیز از دیگر مزیت های این کالا بشمار می رود.


جمع بندی

مبل بادی گیمینگ یک نفره bestway از محصولات با کیفیت این برند می باشد که دارای بدنه ای از پی وی سی وینیل بوده و قسمت نشیمن ضدتعریق دولایه سبب افزایش ضخامت و مقاومت آن شدده است. وزن کم و بسته بندی کوچک نیز از دیگر نقاط قوت آن محسوب می شود که به شما امکان جابجایی سادده محصول را خواهد داد. برچسب تعمیرات قرار داده شده در داخل بسته بندی نیز در مواقعی که عمدا یا سهوا مشکلی برای محصول رخ داد می تواند آن قسمت را برای شما تعمیر کرده و مجددا از محصول استفاده نمایید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سایر محصولات می توانید با شماورین فروش محصولات بادی اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.


سوالات متداول

  • بهترین روش برای مراقبت از این مبل بادی چیست؟
  1. جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه
  2. استفاده در فضایی مسطح و بدون شی تیز
  3. باد زدن استاندارد و رعایت حمل وزن ذکر شده
  4. عدم انجام حرکات پرشی روی بدنه
  • برای راه اندازی مبل بادی به چه نوع پمپ باد نیاز است؟

برای این کار می توانید از تمامی انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی بهره ببرید اما برای راه اندازی سریع و بدون زحمت پمپ باد برقی پیشنهاد می شود. در صورتی که قصد هزینه بیشتر برای تهیه پمپ برقی را نداشتید می توانید از پمپ باد پدالی و یا دستی استفاده نمایید.

طول
112 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
125 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
3.5 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضد تعریق
دارای ساختار مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...