مبل بادی

مبل بادی زیر پایی دار اینتکس مدل 68564

از {{model.count}}

Intex inflatable sofa with puff model 68564

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی زیر پایی دار اینتکس مدل 68564 یکی از محصولات با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت و همچنین مقاوم در برابر وزن بالا می باشد که می توان از آن برای استفاده های روزمره و همچنین استراحت های کوتاه مدت مناسب باشد. اطلاعات بیشتر درباره محصول را در توضیحات محصول مشاهده خواهید کرد.

مبل بادی زیر پایی دار اینتکس یک محصول ایده آل برای افرادی می باشد که نیاز به یک مبل بادی با کیفیت برای استفاده های روزمره خود داشته و یا حتی برای مهمانی های خود نیاز به یک مبل بادی مهمان با نشیمنی راحت و آزاد دارند. بدنه این مبل بادی اینتکس از پی وی سی مخملی تهیه شده است و به طور کامل ضد تعریق می باشد و این ویژگی به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده نمایید. بخش کناری این مبل بادی تک نفره نیز از پی وی سی مخملی و بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است که این بخش دارای یک لایه برزنت نیز می باشد که این ویژگی به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید از این محصول در کنار استخر و مکان های مرطوب و یا خیس نیز استفاده نمایید و مشکلی برای محصول شما پیش نخواهد آمد.

البته باید به بالا رفتن مقاومت محصول در برابر اشیاء نوک تیز نیز اشاره نمود. از دیگر ویژگی های مثبت این مبل بادی می توان به زیرپایی (puff) قرار داده شده داخل بسته بندی محصول نیز اشاره نمود که به راحتی شما در هنگام استفاده از محصول کمک بسزایی خواهد نمود. اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر را می توانید از همکاران ما در بخش فروش محصولات بادی مستر اینتکس جویا شوید.

طول
۱۳۰ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
تحمل وزن
۱۵۰ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۳ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق
دارای زیرپایی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...