مبل بادی

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 66582

از {{model.count}}

intex 66582 one person inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل صدفی یکی از با کیفیت ترین و راحت ترین مبل بادی تک نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس با ساختار بسیار نرم و راحت به همراه رویه جیر و ضد تعریق دارای سه رنگبندی مختلف و تولید شده در میان جدید ترین محصولات بادی شرکت اینتکس

مبل بادی یک نفره اینتکس تولید شده در سه رنگبندی مختلف از جدید ترین مبل بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس در طرح صدفی بوده که جهت استفاده در فضای باز ، منزل و محل کار عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه به صورت گرد بوده و ساختار نشیمنگاه و تگیه گاه آن به گونه ای در نظر گرفته شده که هنگام نشستن روی آن اعضای بدن را کاملا در بر می گیرد به همین دلیل محلی بسیار راحت برای استراحت ایجاد خواهد کرد. ساختار بسیار راحت در نشیمنگاه که خاصیت مکش اعضای بدن را داشته تجربه ای متفاوت را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. قسمت کف این محصول کمی گود ساخته شده تا عمل هواگیری را در طی مدت زمان استفاده به منظور جلوگیری از حرکت مبل انجام دهد.

مبل بادی صدفی اینتکس دارای ابعاد باد شده (طول: 112 سانتی متر ، عرض: 109 سانتی متر ، ارتفاع: 69 سانتی متر) بوده که این مبل را در میان مدل های بزرگ قرار می دهد. با توجه به ابعاد و نوع متریال تحمل وزن این مبل بادی به 120 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای این محصول می باشد بنابراین هیچ جای نگرانی بابت استفاده برای افراد سنگین وزن نخواهد بود. متریال استفاده شده از پلاستیک PVC بوده که در تمامی محصولات بادی استفاده شده است. این متریال روکش جیر در قسمت نشیمنگاه و دیواره های خود داشته و از یک پوشش کوچک شفاف نیز در قسمت فوقانی خود برخودار است. از طرفی به کار بردن رنگ بندی های جذاب در زیبایی این محصول بسیار موثر بوده است. برای خرید مبل بادی یک نفره صدفی اینتکس می توان این کالا را به صورت اینترنتی و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نمود.

طول
112 سانتی متر
عرض
109 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
2.9 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
مناسب برای بزرگسالان
دارای سه رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...