قایق بادی

قایق بادی 3 نفره اکسپلورر پرو 300 اینتکس مدل 58358

از {{model.count}}

intex 58358 explorer 300 inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 3 نفره اینتکس مدل اکسپلورر 300، بزرگترین مدل از سری قایق بادی سبک و مقرون به صرفه شرکت اینتکس بوده که معمولا برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام استفاده می شود. این محصول طراحی و ساختار بدنه مشابه مدل های کوچکتر خود داشته و از کفی بادشو و مواج به همراه اهرم های مخصوص نگهدارنده پارو برخوردار است. قایق بادی 3 نفره تفریحی دارای پمپ باد و یک جفت پارو پلاستیکی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

قایق بادی 3 نفره اینتکس مدل اکسپلورر 300، بزرگترین مدل از سری قایق بادی تفریحی شرکت اینتکس بوده که جهت استفاده سنین مختلف در قسمت کم عمق و آرام آب های آزاد مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا دارای طراحی بدنه مشابه مدل های کوچکتر خود بوده و از ساختار کف بادشو و مواج برخوردار است بنابراین محلی راحت و نرم برای نشستن و یا دراز کشیدن ایجاد می کند. همانطور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده بوده، روی بدنه اصلی دو اهرم مخصوص نگهداری پارو، یک طناب نجات و یک دستگیره حمل برای جا به جایی در حالت باد شده تعبیه شده است. جنس و متریال ساخت این محصول از پلاستیک پی وی سی وینیل با ساختار دو لایه بوده از همین رو توان بالایی در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب خواهد داشت. این متریال قابلیت تعمیر داشته بنابراین از حالت یک بار مصرف بودن خارج خواهد بود.

قایق بادی 3 نفره ارزان قیمت اینتکس دارای ابعاد باد شده (طول: 244 سانتی متر، عرض: 117 سانتی متر، ارتفاع: 36 سانتی متر) بوده و تا 200 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل می کند از همین رو قابل استفاده برای سنین بزرگسال نیز خواهد بود. این ابعاد تمام قسمت های باد شده را شامل شده بنابراین فضای مفید داخل آن برای استفاده 2 نفر در سنین بزرگسال، 4 نفر در سنین کودکان و یا 3 نفر در سنین نوجوانان مناسب خواهد بود. بر خلاف مدل دو نفر که خود دو مدل با پمپ پارو و بدون پمپ و پارو داشته، این ظرفیت تنها به صورت تک مدل عرضه می شود که به همراه خود یک جفت پارو پلاستیکی و یک پمپ باد کوچک دارد. برای خرید قایق بادی 3 نفره اکسپلورر اینتکس می توانید به صورت حضوری، اینترنتی و یا تلفنی کالای خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
244 سانتی متر
عرض
117 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
200 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
7.5 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
کف بادی
2 عدد پارو
طناب نجات
پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...