لوازم یدکی استخر پیش ساخته

فیلتر پمپ تصفیه استخر قابل حمل Type IV بست وی مدل 58095

از {{model.count}}

bestway 58095 portable above ground pool pump filter

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

فیلتر پمپ تصفیه آب استخر قابل حمل بست وی در سایز Type IV، بزرگترین فیلتر کاغذی تولید شده برای استفاده در انواع پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 9463 لیتر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت شستشو و استفاده چند باره مانند مدل های مشابه را دارد.

فیلتر پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته و استخر قابل حمل بست وی سایز Type IV، یکی از مهمترین لوازم جانبی مصرفی برای انواع استخر آماده و پرتابل محسوب شده که برای پاک سازی آب استخر ها استفاده می شود. این فیلتر کاغذی بست وی برای پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 9463 لیتر مناسب بوده و به دلیل نوع متریال کاغذی خود امکان جذب بالای زباله های آبی را دارد. این فیلتر قابلیت تعویض آسان و حتی امکان شستشو و استفاده چند باره را داشته در نتیجه گزینه ای مقرون به صرفه محسوب می شود. ابعاد آن 14.2 در 25.4 سانتی متر بوده و در پکیج های تک عددی با وزن 400 گرم عرضه می شود. برای خرید فیلتر کاغذی پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته بست وی می توانید به روش اینترنتی، حضوری و یا تلفنی به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

وزن
۴۰۰ گرم
جنس بدنه
کاغذی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...