شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک بست وی مدل 41476

از {{model.count}}

bestway 41476 baby floating mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک بست وی یکی از جدید ترین و مهیج ترین شناور بادی مشابه با انواع تشک روی آب بوده که جهت تفریحات آبی کودکان بالای سال توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای نشیمنگاهی بزرگ به همراه دو دستگیره تعادل بوده و توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

شناور بادی کودک بست وی با طرح اژدها، یکی از جدید ترین و پر طرفدار ترین شناور بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در میان بهترین تفریحات آبی سنین بالای 3 سال قرار می گیرد. این محصول دارای طراحی و ساختاری مشابه به انواع تشک بادی روی آب طرح حیوانات داشته و از یک نشیمنگاه بزرگ برای نشستن فرزندان شما بهره می برد. همچنین دو دستگیره پلاستیکی به عنوان محلی برای حفظ تعادل روی بدنه اصلی تعبیه شده است. این محصول دارای ابعاد باد شده (طول: 134 سانتی متر، عرض: 142 سانتی متر) داشته و تا وزن 45 کیلوگرم را به راحتی تحمل خواهد کرد.

شناور بادی اژدها کودک تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده به همین دلیل می توانید با خیالی راحت در فضای باز و در مقابل نور آفتاب استفاده نمایید. این متریال دارای وزن سبک و انعطاف بالایی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر بوده از همین رو در مسافرت ها نیز با کمترین اشغال فضا قابل حمل خواهد بود. شناور بادی ارزان کودک بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1.2 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید شناور بادی کودک بست وی می توانید پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول خود را در بازه زمانی کوتاهی درب منزل دریافت کنید.

طول
۱۳۴ سانتی متر
عرض
۱۴۲ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵ کیلوگرم
وزن
۱.۲ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...