شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک بست وی مدل 41443

از {{model.count}}

bestway 41443 baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک بست وی با طرح جت فضایی، یکی از با کیفیت ترین شناور بادی مخصوص سنین بالای 3 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود بوده و از دو دستگیره تعادل بهره مند می باشد.

شناور بادی کودک بست وی با طرح جت فضایی، از جدید ترین شناور بادی استخری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای کودکان سنین بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد باد شده (طول: 136 سانتی متر، عرض: 135 سانتی متر) بوده و تا مقدار 45 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. روی بدنه اصلی دو دستگیره تعادل تعبیه شده و قسمت انتهایی آن نیز به دلیل وجود باله هایی بادشو مانع از سر خوردن کودکان خواهد شد.

شناور بادی استخری کودک دارای جنس بدنه ای از PVC وینیل دو لایه بوده که متریالی سبک و منعطف محسوب می شود از همین رو در ابعاد کوچکی جمع شده و در مسافرت ها نیز قابل حمل می باشد. این متریال در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و دارای قابلیت تعمیر نیز خواهد بود. برای راه اندازی این محصول می توانید از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. برای برای خرید شناور بادی 1 نفره کودک با طرح جت می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را انجام دهید.

طول
۱۳۶ سانتی متر
عرض
۱۳۵ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵ کیلوگرم
وزن
۵۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...