شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98009

از {{model.count}}

bestway 98009 baby inflatable spider-man float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98009 از سری شناور بادی طرح دار بست وی مخصوص کودکان می باشد، این شناور بادی دارای طراحی برگرفته شده از مرد عنکبوتی می باشد. برای خرید شناور بادی کودک بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98009 از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

شناور بادی کودک بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98009 از سری شناور بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی است که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است، این محصول مناسب برای استفاده کودکان در داخل استخر البته زیر نظر افراد بزرگتر می باشد. طراحی این محصول برگرفته شده از شخصیت مرد عنکبوتی می باشد که در بین کودکان محبوبیت بالایی دارد و البته به دلیل استفاده از طرح مرد عنکبوتی در ساخت این شناور بادی بیشتر مورد استقبال پسران قرار میگیرد.

برای باد کردن این محصول می توانید از انواع پمپ باد موجود در فروشگاه اینتکس استفاده کنید. این شناور بادی روی آب کودک بست وی دارای کفی باد شو است که کودک شما به راحتی بر روی آن میتواند بنشیند و مناسب برای استفاده کودکان سه الی 6 سال می باشد. بدنه این محصول از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد، برای خرید این شناور بادی قایقی کودک بست وی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۱۱۲ سانتی متر
عرض
۷۱ سانتی متر
تحمل وزن
۲۵ کیلوگرم
وزن
۶۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین ۳ تا ۶ سال
کف بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...