شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی روی آب کودک بست وی طرح فک مدل 41479

از {{model.count}}

Bestway 41479 baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی روی آب کودک طرح فک دریایی مدل 41479 ساخت برند بست وی، طراحی برگرفته شده از فک دریایی، جسن بدنه ساخته شده از پی وی سی دارای دستگیره پلاستیکی مناسب برای استفاده کودکان بالای 3 سال برای خرید و قیمت از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

شناور بادی روی آب کودک طرح فک دریایی مدل 41479 از سری شناور بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان مطرح و بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است، شناور بادی مناسب برای استفاده روی آب می باشد که با خرید در انواع استخر ها به تفریح و یا استراحت مشغول شوید. ابعاد این شناور بادی روی آب کودک برابر است با 157 سانتی متر به طول، 114 سانتی متر به عرض می باشد که مناسب برای استفاده در انواع استخر ها می باشد، با توجه به اینکه شناور بادی این روزها به عنوان یک محصول پر طرفدار در بین عموم می باشد ایفای نقش می کند، شرکت های تولیدکننده انواع شناور بادی، طرح های شاد و جذابی را وارد بازار کرده اند که این شناور بادی روی آب کودک طراحی برگرفته شده از فک دریایی دارد، در ساخت این محصول از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که به راحتی نظر هر کودکی را به خودش جلب میکند.

برای برقراری ایمنی در این محصول دو عدد دستگیره پلاستیکی نیر تعبیه شده است که به راحتی می توانید از آنها برای حفظ تعادل استفاده کنید. جنس بدنه این شناور بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی بکار رفته در ساخت این محصول ضد بو و ضد حساسیت می باش و همچنین قابلیت تعمیر مجدد نیز دارد، با توجه به این ابعاد این محصول و جنس بدنه تحمل وزنی برابر با 40 کیلوگرم دارد که مناسب برای استفاده کودکان بالای 3 سال می باشد. برای خرید شناور بادی روی آب کودک طرح فک دریایی مدل 41479 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند، البته شایان ذکر است که برای باد کردن تشک بادی روی آب بست وی می توانید از انواع پمپ باد موجود در فروشگاه استفاده کنید.

طول
۱۵۷ سانتی متر
عرض
۱۱۴ سانتی متر
تحمل وزن
۴۰ کیلوگرم
وزن
۲ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...