شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی اینتکس مدل 58825

از {{model.count}}

intex 58825 inflatable ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی اینتکس مدل 58825 یک وسیله مناسب برای شنا و تفریحات آبی در فصل تابستان می باشد که قابل استفاده درون استخر ها، استخر پیش ساخته، دریاچه و ... می باشد. این شناور بادی در واقع یک نوع حلقه شنا بوده که از کیفیت بدنه بسیار مقاومی پیروی می کند. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

شناور بادی اینتکس مدل 58825 یک وسیله شنا بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد که از ظاهری خاص و منحصر به فرد برخوردار بوده و به واسطه همین ظاهر زیبا و جذابی که دارد توانسته است تا توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از محصولات بادی و لوازم شنا پر فروش در دنیا تبدیل شود. این شناور بادی بزرگسال تولید شرکت اینتکس می باشد. شرکت intex این محصول را با به روز ترین تکنولوژی ها تولید کرده و توانسته است تا با کیفیتی عالی و طراحی بسیار زیبا رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید.

فرم ظاهری این شناور بزرگسال به صورت دایره ای بوده و رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های سرمه ای ، مشکی و آبی می باشد. بدنه این محصول از وینیل تولید شده و مقاومت بسیار خوبی را دارا است و می توان از آن برای مدت زمانی طولانی استفاده نمود. یک قسمت نشیمنگاه برای این شناور طراحی شده که همانند بدنه آن از وینیل تولید شده است. در دو طرف این حلقه شنا نیز دو عدد دستگیره از جنس فایبرگلاس تعبیه شده که به وسیله آن می توانید به راحتی شناور خود را حمل و یا جابجا کنید.

قسمت دیگری که بر روی این محصول قرار داده شده است و سبب تمایز آن با سایر شناور ها شده، تکیه گاه آن می باشد که تکیه گاه محل قرار گیری سر و یا کمر بوده و شما می توانید بر روی آب استراحتی لذت بخش و سرشار از آرامش را تجربه بنمایید. از دیگر اقلام قرار گرفته بر روی این محصول می توان به طناب نجات اشاره نمود که شما به وسیله این طناب می توانید شناور خود را درون آب جابجا کرده و یا به قسمتی ببندید تا جریان آب آن را با خود نبرد. شما می توانید این محصول را به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.


قطر
135 سانتی متر
ارتفاع
35 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
2.2 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و بزرگسالان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...