لوازم یدکی استخر پیش ساخته

ست نظافت استخر قابل حمل اینتکس مدل 29057

از {{model.count}}

intex 29057 cleaning set for above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست نظافت استخر قابل حمل اینتکس در سایز بزرگ، از پر کاربرد ترین لوازم جانبی در زمینه پاک سازی انواع استخر پیش ساخته بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای از بین بردن رسوبات و لجن های کف استخر و همچنین مکش و جمع کردن زباله های ریز و درشت بسیار کاربردی خواهد بود.

ست نظافت استخر قابل حمل اینتکس، مدل بزرگ از پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته در زمینه پاک سازی آنها بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در واقع شامل یک فرچه بزرگ، یک عدد کف کش و یک عدد توری مخصوص جمع کردن زباله های درشت داخل آب بوده که نیاز افراد را در پاک سازی فضای داخلی استخر به خوبی بر طرف کرده است. این محصول در یک پکیج بسته بندی و با وزن 2 کیلوگرم عرضه می شود. فرچه همراه این ست نظافت اینتکس برای پاک سازی سطوحی که رسوب و لجن های سختی گرفته کاربردی خواهد بود.

این فرچه در قسمت های کناری خود کمی قوس دار طراحی شده تا گوشه های فضای داخلی استخر را نیز به خوبی پوشش دهد. کف کش این ست نیز امکان اتصال به انواع پمپ تصفیه آب را داشته تا با مکش آب به خود، زباله های ریز داخل استخر را جذب کرده و در نهایت داخل کیسه توری خود جمع می کند. کیسه توری بزرگ همراه این محصول نیز برای جمع کردن زباله های درشت تر و همچنین در زمینه پرورش ماهی بسیار کاربردی خواهد بود. برای خرید ست نظافت استخر پرتابل اینتکس می توانید به روش تلفنی و یا آنلاین اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

وزن
۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...