سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان کمپینگ اتوماتیک کچوا مدل 2SECONDS EASY XL FRESH

از {{model.count}}

QUECHUA 2SECONDS EASY XL FRESH Beach shelter

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان کمپینگ اتوماتیک کچوا، یکی از سبک ترین و کم حجم ترین سایبان مسافرتی جانبی تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که بهترین گزینه برای استفاده در کنار سواحل، جنگل و حتی کویر خواهد بود. این محصول دارای حجم و وزن کمی بوده و به دلیل روش راه اندازی خودکار خود به سادگی در سفر های مختلفی قابل استفاده خواهد بود.

سایه بان کمپینگ اتوماتیک کچوا مدل 2SECONDS EASY XL FRESH، یکی از متفاوت ترین سایه بان مسافرتی تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که نسبت به مدل های فنری و عصایی از ساختار نصب و راه اندازی جدید تری برخوردار می باشد. این محصول دارای فریم هایی از جنس فایبرگلاس بوده با این تفاوت که بر خلاف مدل های عصایی این فریم ها به بدنه اصلی از داخل متصل می باشند. فریم ها از یک نقطه به یک اهرم بند دار با خاصیت کششی متصل می باشند. این اهرم که دارای یک بند بوده، با کشیدن آن به سمت بیرون باعث راه اندازی و شکل گرفتن سریع سایه بان اتوماتیک کچوا می شود در نتیجه نیازی به نصب مجزای فریم روی بدنه نخواهد بود در نتیجه این محصول را به یک سایبان کمپینگ اتوماتیک تبدیل کرده است.

جهت مقاوم سازی آن در برابر وزش باد نیز می توانید از میخ و طناب همراه آن برای مهار روی زمین استفاده نمایید. جنس و متریال بدنه اصلی سایه بان ساحلی و کمپ کچوا از پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که علاوه بر مقاوم بودن در برابر اشعه UV آفتاب می تواند در برابر نفوذ بارش های سطحی باران نیز مقاوم باشد. این متریال در قسمت کف تنها از نوع پلی اورتان بوده در نتیجه از این قسمت نیز مصرف کنندگان خیال راحتی بابت ضد آب و ضد رطوبت بودن خواهند داشت. از ویژگی و خصوصیت های مهم در طراحی بدنه می توان به قابلیت بسته شدن کامل درب این محصول، داشتن دو پنجره توری نورگیر با قابلیت تهویه سازی هوای اتاقک و همچنین داشتن یک ساک حمل کوچک برای جا به جایی آسان تر اشاره کرد. این محصول به دلیل داشتن ابعاد 100 در 200 سانتی متری خود می تواند دو نفر را به صورت نشسته و یا درازکش در خود جای دهد. برای خرید سایه بان کمپینگ اتوماتیک کچوا می توانید سفارش خود را در نمایندگی اینتکس به صورت غیر حضوری ثبت کنید.

ساختار کلی
اتوماتیک
طول
100 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
115 سانتی متر
وزن
2.6 کیلوگرم
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان
جنس فریم
فایبرگلاس
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر بارش سطحی باران
مقاوم در برابر باد تا سرعت 40 کیلومتر در ساعت
دارای میخ و طناب اتصال به زمین
مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب
دارای ساک حمل ضد آب
قابلیت بسته شدن کامل درب
دارای دو پنجره توری
ساختار راه اندازی اتوماتیک (توسط بند کششی)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...