سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان سفری همسفر با پارچه نانو تار و پودی 4 رنگ

از {{model.count}}

hamsafar-HS-36-new-nano-fabric-4-color-travel-sunshade

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان سفری همسفر با پارچه نانو تار و پودی 4 رنگ، مدل 4 رنگ تولید شده از سری جدید سایه بان نانو شرکت همسفر بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این سایه بان با مدل های تک رنگ خود تفاوت ابعادی، وزنی، متریالی و طراحی نداشته بلکه تنها در استفاده از 4 رنگ مختلف در قسمت پارچه سایه بان متفاوت خواهد بود.

سایه بان سفری همسفر با پارچه نانو تار و پودی 4 رنگ، از جدید ترین سایه بان مسافرتی تولید شده توسط شرکت همسفر بوده که از بهترین متریال موجود در این شرکت برای تولید سایه بان ها استفاده شده است. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در فصول مختلف چه در برابر نور آفتاب و چه در برابر بارش باران بوده زیرا مقاومت مناسبی در برابر نور و گرمای آفتاب و از طرفی نفوذ بارش باران خواهد داشت. پارچه نانو آبگریز استفاده شده در این محصول توسط مسوار ها و فریم های فلزی کاملا ضد زنگ و سبک شکل گرفته و جمع می شود.

در واقع ساختار راه اندازی سایه بان ضد آب همسفر به صورت چتری بوده که این عمل توسط اهرم تعبیه شده روی بدنه اصلی سایه بان صورت می گیرد. پس از آن می توانید پایه های مجزای قرار داده شده در کنار سایه بان را نصب نموده تا شکل کامل را به این سایه بان بدهید. جدا بودن پایه ها از خود سایه بان باعث می شود تا در ابعاد و حجم کمتری جمع شده و در نهایت توسط ساک حمل مخصوص خود به سادگی قابل حمل باشد. این محصول در حالت جمع شده ابعاد 12.5 × 110 سانتی متر به خود گرفته و دارای وزن مناسب 4.5 کیلوگرمی خواهد بود.

فریم و پایه اصلی ساخته شده از آلیاژ فلز گالوانیزه ضد زنگ بوده که در کنار داشتن وزن مناسب دارای تحمل وزن 75 کیلوگرمی جهت مقاوم شدن در برابر باد می باشد. پایه اصلی امکان نصب بر روی انواع میز با حفره میانی را خواهد داشت. از طرفی میز صندلی تاشو 4 نفره همسفر نیز محلی برای نصب سایه بان خود در قسمت میانی میز خواهد داشت. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به قطر 2 متری و امکان تنظیم ارتفاع بین 110 الی 200 سانتی متر اشاره کرد. برای خرید سایه بان سفری نانو همسفر کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

ساختار کلی
چتری
قطر
200 سانتی متر
ارتفاع
110 الی 200 سانتی متر
وزن
4.5 کیلوگرم
ابعاد جمع شده
12.5 × 110 سانتی متر
جنس بدنه
پارچه نانو آبگریز
جنس فریم
فلز گالوانیزه ضد زنگ
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ساختار پارچه 8 تکه
قابلیت جدا شدن پایه ها
امکان تنظیم ارتفاع
مقاوم در برابر اشعه آفتاب
قابلیت استفاده برای میز صندلی تاشو
دارای اهرم مخصوص اتصال به میز
تحمل وزن 75 کیلوگرمی پایه قرار گیری روی زمین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...