سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان آفرودی 10 نفره کچوا مدل ARPENAZ BASE FRESH

از {{model.count}}

QUECHUA ARPENAZ BASE FRESH LIVING ROOM 10 Person Canopy

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان آفرودی سفری کچوا با ظرفیت 10 نفره، یکی از انواع سایه بان مسافرتی بدون کف برای استفاده در سفر های طبیعت گردی، ساحلی و ... بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول طراحی بدنه مشابه با انواع چادر مسافرتی کچوا را داشته از همین رو می تواند کاربردی مشابه با چادر جهت نشستن و خواب را نیز داشته باشد.

سایه بان آفرودی 10 نفره کچوا مدل ARPENAZ BASE FRESH، یکی از انواع سایه بان کمپینگ با طراحی مشابه با چادر مسافرتی و طبیعت گردی بوده که تنها تفاوت آن با چادر ها در نداشتن کفی می باشد. این محصول از ساختار راه اندازی عصایی بهره برده و توسط فریم هایی از جنس فایبرگلاس و استیل در مدت زمان کوتاهی قابل نصب و راه اندازی می باشد. این فریم ها امکان مهار شدن روی زمین توسط میخ و طناب مخصوص خود را داشته در نتیجه در برابر وزش باد نیز مقاومت لازم را خواهد داشت. بدنه اصلی نیز تولید شده از پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد. این متریال که به صورت مشترک در بسیاری از انواع چادر و سایه بان به کار برده شده می تواند در برابر بارش های سطحی باران و بخصوص در برابر اشعه UV آفتاب مقاوم باشد در نتیجه استفاده از آن به جز فصل زمستان در شرایط جوی مختلف امکان پذیر خواهد بود.

بدنه اصلی دارای یک درب بزرگ بوده اما می توانید دو طرف دیگر دیواره بدنه را همانند درب جدا کرده تا از سه قسمت امکان ورود و خروج به این سایه بان چادری کچوا را داشته باشید. تنها یک ساید یا یک طرف از بدنه پوشش ثابت داشته که در این قسمت یک پنجره توری بزرگ نیز جهت تهویه هوا و نورگیری تعبیه شده است. از خصوصیت های کاربردی دیگر در طراحی این محصول می توان به آویز مخصوص چراغ سقفی، سقف شیبدار جهت جلوگیری از جمع شدن باران در این قسمت و ساک حمل ضد آب اشاره کرد. برای خرید سایه بان آفرودی و کمپ عصایی کچوا کافیست به صورت اینترنتی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

ساختار کلی
عصایی
طول
300 سانتی متر
عرض
300 سانتی متر
ارتفاع
225 سانتی متر
وزن
11.6 کیلوگرم
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس فریم
فایبرگلاس
سایر ویژگی ها
دارای خاصیت ضد آب
مقاوم سازی در برابر باد
مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب
دارای میخ و طناب اتصال به زمین
دارای آویز چراغ سقفی
ساختار نصب عصایی
دارای یک درب بزرگ + جدا سازی دو دیواره از بدنه اصلی
دارای یک پنجره بزرگ
امکان استفاده به عنوان چادر ساحلی
دارای ساک حمل ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...