لوازم یدکی استخر پیش ساخته

زیرانداز تاتامی استخر پیش ساخته بست وی مدل 58220

از {{model.count}}

bestway 58220 portable pool floor protector

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تاتامی زیرانداز استخر پیش ساخته و استخر بادی بست وی، یکی از مهمترین لوازم جانبی انواع استخر قابل حمل محسوب شده که در یک پکیج 9 عددی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. هر تاتامی دارای ابعاد 50 در 50 سانتی متر بوده و دارای ضخامت مناسبی می باشد.

زیرانداز تاتامی استخر پیش ساخته بست وی مدل مربعی، یکی از بهترین زیرانداز ها برای استفاده در قسمت کف انواع استخر پیش ساخته و استخر بادی بوده که به منظور جلوگیری از وارد شدن آسیب به استخر ها و ایجاد سطحی نرم کاربرد دارند. این محصول دارای ابعاد 50 در 50 سانتی متر بوده و در یک پکیج 9 عددی با وزن بسته بندی 800 گرمی عرضه می شود. در واقع پکیج 9 عددی این تاتامی نیم متری فضایی به ابعاد 1.5 در 1.5 متر ایجاد کرده به همین دلیل در صورت نیاز به ایجاد فضای بزرگتر با تاتامی می توانید تعداد بیشتری از این محصول را تهیه و یا از مدل های 1 متری نیز بهره مند شوید.

تاتامی استخر بست وی تولید شده از بهترین متریال پلی پروپیلن کاملا ضد آب بوده و فضایی نرم و مقاوم در برابر فرسودگی را ایجاد می کند. قابلیت اتصال آسان به یکدیگر موجب شده تا زمان خاصی برای شکل دادن آنها صرف نشود. برای خرید تاتامی استخر پیش ساخته و بادی نیم متری بست می‌توانید به روش آنلاین و یا به صورت تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۸۰۰ گرم
تعداد
۹ عدد
ابعاد
1.5 در 1.5 متر
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...